۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۳۶

حواشی دیدار سایپا - استقلال؛

تشویق مجیدی و اعتراض قلعه نویی به داور و رحمتی

تشویق مجیدی و اعتراض قلعه نویی به داور و رحمتی

در حالی که توسط هواداران استقلال فرهاد مجیدی که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده تشویق می‌شد، امید نمازی از اعضای کادر فنی تیم ملی در ورزشگاه انقلاب کرج حضور داشت و با دقت بازیکنان دو تیم را زیر نظر داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و سایپای البرز که عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد حاشیه هایی را به دنبال داشت:

* فرهاد مجیدی که به تازگی با دنیای فوتبال خداحافظی کرده است امروز در ورزشگاه انقلاب کرج به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

 * امید نمازی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در ورزشگاه انقلاب کرج بازیکنان دو تیم سایپا و استقلال را به دقت زیر نظر داشت.

* کیانوش رحمتی بازیکن پیشین تیم استقلال تهران که این فصل را در تیم سایپای کرج توپ می زند با قلعه‌نویی و سایر بازیکنان استقلال خوش و بش کرد. رحمتی برای چند دقیقه ای با مجید صالح به گفتگو نشست.

* مجید صالح که در گذشته در تیم سایپا بوده است با اکثر بازیکنان سایپا قبل از شروع دیدار خوش و بش کرد.

* در فهرست ارایه شده به خبرنگاران مجید بصیرت مربی تیم سایپا به عنوان مدیر رسانه‌ای معرفی شده بود!

* داود فنایی دروازه بان سال های دور پرسپولیس تهران و مربی حال حاضر سایپا به سمت نیمکت استقلال رفت و با قلعه نویی روبوسی کرد.

* فیرات مربی سایپای البرز به نیمکت استقلال رفت و با اعضای کادر فنی استقلال روبوسی کرد.

* مجید ایوبی، ابراهیم صادقی، رضا ناصحی و روزبه شاه علیدوست به سمت نیمکت استقلال رفتند و سید مهدی رحمتی تنها بازیکن استقلال بود که به طرف نیمکت سایپا رفت.

* امیر قلعه نویی در یکی از صحنه ها به داور اعتراض کرد و در صحنه ای دیگر بر سر رحمتی فریاد زد. رحمتی همچنین در صحنه ای با منتظری به خاطر دفع یک توپ با وی بحث کرد.

کد خبر 2168280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha