اهواز - خبرگزاری مهر: بازیکن شماره هفت تیم گسترش فولاد تبریزگفت: تیم ما اگر در بازی با فولاد خوزستان قدر موقعیت های به دست آمده را می دانست شاید می توانستیم با سه امتیاز به خانه باز گردیم.

سامان نریمان جهان در گفتگو با خبرنگار مهر پس از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: تیم ما برای نتیجه گرفتن به این میدان آمده بود و همین یک امتیاز نیز برای ما با ارزش است.

وی افزود: تیم ما اگر در این بازی قدر موقعیتهای به دست آمده را می دانست شاید می توانستیم با سه امتیاز به خانه باز گردیم.

بازیکن شماره هفت تیم گسترش فولاد تبریزادامه داد: تیم ما در نیمه نخست بهتر از نیمه دوم کار کرد زیرا تیم فولاد در نیمه دوم فشار زیادی را روی دروازه ما ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: تیم ما در این بازی بهتراز سه بازی گذشته کار کرد و مزد زحمات خود را گرفتیم و امیدواریم در نیم فصل دوم باشرایط بهتری وارد مسابقات شویم.

نرمیان جهان تصریح کرد: تیم ما بدون شک می توان امتیازات از دست رفته را جبران کند چون کیفیت کار تیم ما بالا است و می توانیم هر حریف را آزار دهیم.

خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز تیم های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.