۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۹:۲۱

خطیبی:

هفت بازیکن به گسترش فولاد اضافه می‌شوند

هفت بازیکن به گسترش فولاد اضافه می‌شوند

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: در تعطیلات نیم فصل برای تقویت تیم، هفت بازیکن جدید به ترکیب اضافه می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی شامگاه یکشنبه پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی در اهواز اظهار کرد: تیم ما در هفته های گذشته در خط دفاعی نقاط ضعفی داشت که پس از شوکی که به تیم خود وارد کردیم در این بازی این نقاط ضعف به حداقل رسیده بود و به خوبی توانستیم بازیکنان فولاد را مهار کنیم.

وی افزود: تیم فولاد بازیکنان باتجربه و دونده ای داشت که تا اندازه ای به خط دفاع ما فشار وارد کردند ولی در این بازی تیم ما عملکرد خوبی برابر این بازیکنان داشت. واقعیت این است که گرفتن یک امتیاز آن هم در خانه تیمی مثل فولاد برای تیم ما ارزش شش امتیاز را دارد.

سرمربی تبم گسترش فولاد تبریز ادامه داد: تیم ما در سه بازی گذشته برابر ملوان، نفت تهران و سایپا روی بی دقتی بازیکنان متحمل شکست شد ولی در این بازی به خوبی توانستیم برنامه های خود را در زمین اجرا کنیم.

وی بیان کرد: هدف ما در این فصل از رقابت ها کسب 20 امتیاز بود ولی تاکنون 19 امتیاز را تنها کسب کرده ایم که بازهم برای ما مطلوب است.

خطیبی تصریح کرد: تیم ما تنها تیمی است که شش جای خالی بازیکن لیگ برتری و سه سهمیه بازیکن آزاد دارد و در نیم فصل سعی داریم هفت بازیکن به تیم خود اضافه کنیم.

وی ادامه داد: هدف ما قرار گرفتن درمیان 10 تیم بالای جدول است ولی کیفیت کار ما تا کنون مانند پنج تیم بالای جدول بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز تیم های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

فولاد با این تساوی و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس به صورت موقت به صدر جدول صعود کرد و گسترش فولاد با این تساوی در مکان دهم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گرفت.
 

کد خبر 2168495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha