تیم تکواندو استیل البرز بعد از قبول شکست در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر به دنبال جذب تکواندوکاران خارجی است و در همین رابطه یک تکواندوکار آذری بزودی برای حضور در ترکیب این تیم راهی تهران خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، استیلی ها بعد از سپردن هدایت تیم خود به مرتضی سلطانی ترکیب سال قبل را حفظ کردند اما غیبت پیام قبادی و امید عمیدی در تمرینات مسئولان این تیم را بر آن داشت تا از تکواندوکاران خارجی در ترکیب خود استفاده کنند. 

چگینی سرپرست تیم تکواندو استیل البرز در این مورد به مهر گفت: قصد داریم تا با جذب تکواندوکاران خوب خارجی هم نقطه ضعف تیم خود را رفع و هم جذابیت لیگ را بالا ببریم در همین راستا روز یکشنبه با تکواندوکار آذربایجانی خود به توافق رسیدیم و در تلاش هستیم تا با اخذ گواهی کار و امور اقامتی، وی به زودی در تمرینات ما حاضر شده و از هفته دوم بتوانیم از وی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: یک تکواندوکار کره ای هم مد نظر ماست که در تلاش هستیم او را نیز به ترکیب خود اضافه کنیم. حضور تکواندوکارانی از این دست باعث می شود سطح فنی رقابتهای لیگ برتر هم بالا برود. البته اسامی تکواندوکاران خارجی بعد از حضور در تهران اعلام خواهد شد. 

سرپرست استیل البرز در خصوص دو ملی‌پوش متعرض این تیم گفت: روز گذشته جلسه ای در فدراسیون تشکیل شد و پس از طرح مباحث مختلف قرار شد این دو تکواندوکار امروز با حضور در تمرینات ضمن عذرخواهی از کادر فنی تمرینات خود را پیگیری کنند.

استیل البرز روز گذشته در دیدار با قوامین ناجا 5 بر 3 بازنده شد تا در جذب تکواندوکاران خارجی بیش از گذشته مصمم باشد.