۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۳۶

لیگ برتر تکواندو/

جدال شهرداری‌ها در خانه تکواندو/ سلطانی مقابل تیم پیشین

جدال شهرداری‌ها در خانه تکواندو/ سلطانی مقابل تیم پیشین

زنگ آغاز رقابتهای لیگ برتر تکواندو در حالی از فردا یکشنبه به صدا در می‌آید که قهرمان دوره قبل با تغییر کادر فنی و از دست دادن چند بازیکن خود کار دشواری برای دفاع از عنوان قهرمانی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جدید این رقابتها از فردا یکشنبه در خانه تکواندو با انجام چهار بازی از هفته اول آغاز می‌شود. در مهمترین بازی هفته نخست قوامین ناجا قهرمان دوره قبل به دیدار استیل البرز می‌رود. استیلی‌ها این فصل مرتضی سلطانی سرمربی فصل قبل قوامین را به خدمت گرفته و این مربی در تلاش است با تیمی غیر از قوامین توانایی خود را ثابت کند.

البرزی‌ها به احتمال فراوان قبادی و عمیدی را در ترکیب ندارند. با این وجود سلطانی کار دشواری مقابل تیم پیشین خود خواهد داشت. در آن سوی میدان قوامین با از دست دادن شاکری، مردانی و خدابخش ترکیب جدیدی را به میدان خواهد فرستاد. ترکیبی که تاجیک، مستعان و خدامی در آن دیده خواهد شد.

در دیگر بازی مهم این هفته شهرداری ورامین، نایب قهرمان دوره قبل به مصاف تیم تازه وارد شهرداری اندیشه خواهد رفت. خانلرخانی که سجاد مردانی و بهنام اسبقی دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان را در ترکیب خود دارد، با هدف گذر از نایب قهرمانی به میدان می‌آید. شهرداری اندیشه هم با هدایت هوشیار دیندار و برخی اعضای تیم ملی نوجوانان لیگ را آغاز می‌کند.

ملی حفاری تیمی که فصل قبل با وجود در اختیار داشتن چند ملی پوش نتایج خوبی کسب نکرد، با گماردن علی محمد بسحاق مربی پیشین تیم ملی که این روزها برای تصدی صندلی ریاست فدراسیون ثبت نام کرده، به عنوان مدیرفنی در اولین دیدار خود به مصاف دانشگاه آزادی می‌رود که  فصل قبل از رسیدن به سکوی قهرمانی دور ماند و با جذب خدابخش برای این فصل برنامه‌های زیادی دارد.

در آخرین بازی هم دو تیم سلحشور و جوانه به مصاف هم می‌روند. جوانه بعد از چند سال دوری از لیگ برتر با هدایت رحیم صالحی و بهزاد خداداد چشم به تکرار خاطرات خوب سال‌های نه چندان دور خود دارد و سلحشور هم تیم تازه واردی است که با درخشش در لیگ نقش جهان برای پیکار با تیم‌های قدرتمند وارد لیگ برتر شده است.

این مسابقات هر هفته یکشنبه‌ها برگزار می‌شود و در هفته نخست تیم‌ها فردا دوازدهم آبان ماه به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 2167078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha