۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۹:۲۷

در فاصله 24 ساعت تا آغاز لیگ تکواندو/

خدابخش به دانشگاه آزاد پیوست، مردانی به ورامین رفت/ شکایت از دو ملی‌پوش!

خدابخش به دانشگاه آزاد پیوست، مردانی به ورامین رفت/ شکایت از دو ملی‌پوش!

دانشگاه آزاد با جذب بهترین تکواندو سنگین وزن فصل قبل لیگ، خرید مهمی در فصل نقل و انتقلات انجام داد و شهرداری ورامین با جذب دو تکواندوکار مطرح ترکیب تیم خود را کامل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله یک روز به آغاز فصل جدید رقابتهای لیگ برتر تکواندو، بررسی تغییر و تحولات تیم‌های مدعی می‌تواند از جهات مختلف از جمله تقابل تیم‌ها در راس هرم قدرت و در راه کسب عنوان قهرمانی اهمیت خواهد داشت.

قوامین ناجا که فصل قبل با هدایت مرتضی سلطانی قهرمان شد با حضور این مربی در راس کادر فنی استیل البرز، سکان هدایت تیم خود را به لشکری سپرده است، این تیم با حفظ ترکیب اصلی فصل قبل و جذب هادی مستعان دارنده مدال نقره مسابقات جهانی 2013 مکزیک، علی درویش‌پور و جلال خدامی ترکیب خود را کامل کرده است. خدابخش، مردانی و شاکری خروجی‌های قوامین هستند.

شهرداری ورامین نایب قهرمان فصل قبل با هدایت پیام خانلرخانی می‌کوشد جایگاه خود را در لیگ برتر ارتقا دهد. این تیم هادی مستعان و جلال خدامی را به قوامین داد و به جای آنها سجاد مردانی و علی شاکری را از ناجا گرفت تا با حضور بهنام اسبقی با قدرت بیشتری وارد لیگ شود.

استیل البرز از میان تیم‌های برتر فصل قبل بیشترین تغییر را داشته است. این تیم که هادی ساعی و مرتضی کریمی مدیر فنی و سرمربی فصل خود را از دست داد، فریبرز عسگری و مرتضی سلطانی را جایگزین آنها کرد.

حفظ ترکیب فصل قبل مهمترین هدف کادر فنی بود که با وجود عقد قرارداد، پیام قبادی و مهدی عمیدی از حضور در تمرینات سرباز زدند تا استیلی‌ها مجبور به شکایت از این دو ملی‌پوش شوند. البته مرتض درویش عضو تیم نوجوانان تکواندو ایران در مسابقات جهانی 2009 مکزیک، مهمترین خرید استیل البرز بوده است.

اما مهمترین خرید فصل را دانشگاه آزاد انجام داد. مهدی خدابخش که بهترین تکواندوکار فصل قبل لیگ و یکی از موثرترین نفرات قوامین در راه قهرمانی بود، با دانشگاه آزاد به توافق رسید و با این تیم فصل جدید را آغاز می‌کند. خلیفه امیدوار است با حضور نفرات فصل قبل و حضور خدابخش در سنگین وزن بتواند به جمع تیم‌های مدعی بازگردد.

تیم‌های سلحشور، شهرداری اندیشه، جوانه و ملی حفاری هم باید در هفته اول به میدان بیایند تا ترکیب آنها مشخص شود. این دوره از مسابقات فردا یکشنبه در خانه تکواندو آغاز می‌شود.

کد خبر 2167038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha