کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران مهمترین دستاورد حضور رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران را رایزنی جهت کسب میزبانی جام ملت‌ها 2019 استرالیا دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدوی‌کیا در پایان همایش علم و فوتبال در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: باید از حضور بلاتر و شیخ سلمان در ایران بهترین استفاده را ببریم که قطعا فدراسیون فوتبال در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده است.

وی افزود: یکی از مهمترین دستاورد‌های ایران از حضور سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران رایزنی جهت کسب میزبانی جام ملت‌ها 2019 استرالیا است که امیدوارم این اتفاق افتاده و بعد از سال‌های میزبان این رویداد مهم باشیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران با اشاره به اینکه همایش علم و فوتبال می‌تواند کمک کند تا فوتبال‌مان از حالت سنتی خارج شود، تاکید کرد: بلاتر نفر نخست فیفا است و می‌توان از او امتیازهای ویژه‌ای گرفت. همچنین او می‌تواند یکسری کمک‌های مالی برای تکمیل زیر ساخت‌ها و ورزشگاه‌های کشور کند.

مهدوی‌کیا با اشاره به اینکه هنوز بحث حضورش در فیفا قطعی نیست، گفت: ما باید روی فوتبال پایه بیشتر تمرکز کنیم و قرار است فردا بلاتر هم در همایش افتتاح آکادمی فوتبال در این خصوص صحبت کند.