۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۹:۵۷

فریدون اصفهانیان:

ترکی اگر نمی‌خواهد قضاوت کند باید کتبا به فدراسیون نامه بنویسد

ترکی اگر نمی‌خواهد قضاوت کند باید کتبا به فدراسیون نامه بنویسد

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص مشکلات پیش آمده بین محسن ترکی و این کمیته تاکید کرد: اگر ترکی نمی‌خواهد قضاوت کند، باید کتبا به فدراسیون فوتبال نامه بنویسد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون اصفهانیان در حاشیه همایش علم و فوتبال که شامگاه امروز با حضور سپ بلاتر به طور رسمی افتتاح شد، در جمع خبرنگاران گفت: ما باید هرچه سریعتر برای رشد داوری خود برنامه ویژه داشته باشیم که البته من در این باره برنامه‌ای دارم و به زودی در اختیار آنها قرار خواهم داد، همچنین در یک فرصت مناسب درباره آن صحبت خواهم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با مسئولان فیفا درباره داوری ایران رایزنی داشته‌اید؟، اظهار کرد: نگاه ما بیشتر روی سه داور و در واقع اکیپ داوری ایران است که شانس حضور در جام جهانی را دارد و شاید درباره آنها رایزنی‌هایی انجام دهیم.

رئیس کمیته داوران در خصوص این انتقاد ترکی که عنوان کرده "اصفهانیان خیلی ضعیف کار می‌کنند و فوتبال ایران با حضور وی ضربه می‌خورد"، توضیح داد: نمی‌دانم فوتبال ما چه ربطی به حضور من دارد. البته برخی رسانه‌ها حرف‌ها را آنطور که واقعیت دارد، عنوان نمی‌کنند و بهتر است در این باره از خودشان سئوال کنیم، ضمن اینکه اگر انتقادی دارند علت آن را نیز مطرح کرده و پیشنهاد هم داشته باشند.

وی ادامه داد: ایشان از سفر خارجی آمده‌‎اند که به وی درباره قضاوت لیگ برتر ابلاغ کردیم اما عنوان کرد با من هماهنگ نشده بود. ما هم به قضاوت‌های خارجی می‌رفتیم و همان شب که به ایران می‌رسیدیم، می‌گفتند که باید فردا قضاوت کنید و این کار را انجام می‌دادیم.

اصفهانیان در پاسخ به این پرسش که بالاخره وضعیت ترکی چه خواهد شد، گفت: اگر آقای ترکی نمی‌خواهد قضاوت کند، باید به فدراسیون نامه بنویسد ما امروز هم در خصوص وی جلسه‌ای داشتیم، کسی که با استان خودشان همکاری نمی‌کند چطور می‌تواند با کشور همکاری کند.

کد خبر 2171003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha