سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران اعلام کرد کنترل این همه تماشاگر از عهده باشگاه‌ها برنمی‌آید. وی همچنین گفت: بهتر است از طریق نیروهای امنیتی، هواداران حاضر در ورزشگاه کنترل شوند تا شاهد جوی سالم‌تری در استادیوم‌ها باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، میرشاد ماجدی که عصر امروز دوشنبه در کمیته‌انضباطی حاضر شده بود، در خصوص این جلسه به سایت باشگاه استقلال گفت: در این نشست اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته‌انضباطی از سرپرست‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواستند که خواستند که فحاشی‌هایی که علیه دو تیم در ورزشگاه توسط تماشاگران صورت گرفته، پایان پیدا کند.

وی اضافه کرد: البته ما هم پاسخ دادیم که اگر کاری از دست‌مان بربیاید، انجام می‌دهیم اما این مسئله در اختیار باشگاه‌ها نیست و کنترل این همه تماشاگر از عهده باشگاه‌ها برنمی‌آید و بهتر است از طریق نیروهای امنیتی هواداران حاضر در ورزشگاه کنترل شوند تا شاهد جوی سالم‌تری در استادیوم‌ها باشیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در ادامه تاکید کرد:‌ بنده پیشنهادم این بود به جای اینکه در بعضی برنامه‌های ورزشی اینقدر هتک‌حرمت و توهین صورت بگیرد، به مسائل اخلاقی و توسعه فرهنگ بپردازند تا بتوانند تاثیرات مثبتی را در جامعه داشته باشند.

وی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر هم ما حداکثر کاری که می‌توانیم انجام بدهیم این است که از لیدرهای‌مان بخواهیم حواس‌شان به فحاشی عده‌ای تماشاگر باشد، اما همان‌طور که گفتم این مسئله بهتر است توسط نیروهای امنیتی کنترل شود، ضمن اینکه برنامه‌های فرهنگی مناسبی هم از سوی تلویزیون پخش شود تا همگی بتوانیم به سالم‌سازی جو استادیوم‌ها کمک کنیم.

ماجدی در خصوص روبه‌رو شدن با سرپرست پرسپولیس در این جلسه گفت: من و آقای شیرینی با هم مشکلی نداریم و ایشان برای من قابل‌احترام هستند اما بنده هرجا که به نام استقلال بخواهد، لطمه بخورد از حق تیم دفاع می‌کنم.