۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۴۱

گزارش تمرین استقلال؛

آبی‌ها با شش بازیکن بزرگسال و سه امید تمرین کردند/ رحمتی مهاجم شد

آبی‌ها با شش بازیکن بزرگسال و سه امید تمرین کردند/ رحمتی مهاجم شد

تیم فوتبال استقلال در حالی که تنها شش بازیکن بزرگسال خود را در اختیار داشت در کمپ اختصاصی خود تمرینات تاکتیکی را پی گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال عصر امروز دوشنبه تمرین آماده‌سازی خود را در کمپ اختصاصی این باشگاه پی گرفت. در این تمرین که از ساعت 15:30 برگزار شد بازیکنان به کار با توپ پرداختند که برخی حواشی این تمرین به شرح زیر است:

* از تمرین امروز استقلال تماشاگران زیادی استقبال نکردند و تنها 20 هوادار این تیم تمرینات را از نزدیک نظاره‌گر بودند.

* حنیف عمران‌زاده، علیرضا واحدی نیکبخت، سیدمهدی رحمتی، پژمان نوری، آرش برهانی و محمد قاضی در کنار سه بازیکن تیم امید در این تمرین حضور داشتند.

* پیش از شروع تمرین بازیکنان به بازی تنیس فوتبال پرداختند.

* امیر قلعه‌نویی که در اتاق کار خود حضور داشت با 10 دقیقه تاخیر بر سر زمین تمرین حضور یافت. وی با دکتر ستوده پزشک تیم هم در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان گفتگو کرد.

* اندک هواداران تیم استقلال از مذاکره با مهرداد اولادی بهت‌زده بودند و معتقدند بازیکنی که در تیم نفت هم فیکس نبوده چطور می‌تواند مشکلات استقلال را حل کند.

* با اینکه گفته می‌شد کبه بازیکن پیشین تیم داماش گیلان با استقلال قرارداد بسته ولی خبری از این بازیکن بر سر تمرین آبی‌ها نشد.

* از بین اعضای کادر فنی کریم بوستانی در این تمرین حضور نداشت و غایب بود.

* با توجه به اینکه تعداد کمی از بازیکنان در تمرین استقلال حضور داشتند سیدمهدی رحمتی هم با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* روی پشت بام یک ساختمان مشرف به کمپ استقلال پنج نفر حضور یافتند و از آن نقطه تمرین تیم را نظاره‌گر بودند.

* بازیکنان پس از اینکه دور زمین دویدند و به کار با توپ پرداختند زیر نظر ایمان عالمی و ستار همدانی برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند. پس از آن هم به بازی درون تیمی پرداختند که در این بخش رحمتی فوروارد شده بود.

* محمد قاضی که هنوز از بند مصدومیت رهایی پیدا نکرده است به طور انفرادی دور زمین دوید و زیر نظر مربی بدنساز تیم تمرین کرد.

* در حالی که بازیکنان تیم مشغول تمرین بودند ماساژور تیم در کنار زمین پای امیر قلعه‌نویی را ماساژ می‌داد. سرمربی استقلال قبلا پای خود را به تیغ جراحان سپرده بود.

کد خبر 2174080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha