۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۷:۰۹

گزارش تمرین استقلال/

درخواست قلعه‌نویی از استقلالی‌ها در روز غیبت آندو/ تماشاگر معترض اخراج شد

درخواست قلعه‌نویی از استقلالی‌ها در روز غیبت آندو/ تماشاگر معترض اخراج شد

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال درحالی در غیاب سه بازیکن اصلی این تیم برگزار شد که پیش از آغاز تمرین امیر قلعه‌نویی از بازیکنان خواست به حاشیه‌ها توجه نکنند و تمرکز خود را روی تمرینات و مسابقات بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز جمعه تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 در کمپ ناصر حجازی در حالی آغاز شد که آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری و هاشم بیگ‌زاده در این مسابقه حضور نداشتند. آرش برهانی هم پس از بازگشت از سفری شخصی که به امارات داشت، از امروز در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.

پیش از آغاز این تمرین، امیر قلعه‌نویی چند دقیقه‌ای برای بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست تنها تمرکز خود را روی تمرینات و مسابقات معطوف کرده و به مسائل حاشیه‌ای کاری نداشته باشند. همچنین سرمربی استقلال به بازیکنان تیمش وعده داد مشکلات مالی بزودی حل می‌شود.

حنیف عمران‌زاده و محمد قاضی هم پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، از امروز در تمرینات گروهی استقلال حضور داشتند. آبی‌پوشان در تمرین امروز پس از گرم کردن بدن‌های خود، به بازی آقا وسط و مرور برنامه‌های تاکتیکی پرداختند. این تمرین ساعت 16:45 به پایان رسید.

اعتراض یک هوادار به نحوه تمرینات و عملکرد استقلال در مسابقات گذشته از نکات قابل اعتنای این تمرین بود. البته امیر قلعه‌نویی با آرامش صحبت‌های این هوادار را گوش می‌کرد اما با افزایش اعتراض و انتقاد این هوادار، با دخالت برخی از هواداران، او از کمپ اخراج شد.

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از رویارویی با سایپا در دیداری معوقه از رقابتهای لیگ برتر در روز یکشنبه، ساعت 15 فردا شنبه برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 2166913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha