۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۱۰

اعتراض خبرنگاران کرجی به عدم حضور قلعه‌نویی در نشست خبری

اعتراض خبرنگاران کرجی به عدم حضور قلعه‌نویی در نشست خبری

سرپرست تیم فوتبال استقلال در حالی از غیبت امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با سایپا خبرداد که این مسئله اعتراض خبرنگاران کرجی را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه طبق برنامه اعلام شده، نشست خبری امیر قلعه‌نویی قرار بود ساعت 13 امروز در کرج برگزار شود، سرمربی تیم استقلال ترجیح داد مجید صالح را به جای خود به این کنفرانس خبری بفرستد که این تصمیم با واکنش خبرنگاران کرجی مواجه شد. آنها ضمن اعتراض به تصمیم قلعه‌نویی تهدید کردند که در نشست خبری حضور پیدا نمی‌کنند چرا که کادر فنی استقلال به آنها توهین کرده است.

میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص تاکید کرد: قلعه‌نویی کار شخصی داشت و نتوانست در کرج حضور پیدا کند، برای همین از آقای صالح خواست تا پاسخگوی خبرنگاران باشد. صالح عضو کادر فنی تیم استقلال است و از وضعیت فوتبال کرج نیز شناخت خوبی دارد.

وی در خصوص اینکه خبرنگاران کرجی این اتفاق را توهین به خود دانسته‌اند، گفت: به نظرم صحبت‌های آنها صحیح نیست. مگر تا به حال استقلال در کرج بازی داشته که قلعه‌نویی به آن شهر نیامده باشد تا آنها بگویند به ما توهین کرده است؟ آقای صالح هم عضو کادر فنی تیم استقلال است و هیچ بی‌احترامی صورت نگرفته است.

کد خبر 2167320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha