۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۳۸

گزارش تمرین استقلال؛

آبی‌ها سانتر از جناحین و شوتزنی را مرور کردند

آبی‌ها سانتر از جناحین و شوتزنی را مرور کردند

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در تمرین روز چهارشنبه خود سانتر از جناحین و شوتزنی را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تمرینات آماده سازی خود را بعد از ظهر امروز چهارشنبه در کمپ اختصاصی این باشگاه پی گرفت. تمرین امروز استقلال از ساعت 15:30 دارای حواشی زیر بوده است:

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال از ابتدای تمرین در اتاق کار خود حضور یافت و نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال صنعتی را تماشا کرد. وی بعد از 40 دقیقه به کنار زمین آمد تا نظاره‌‍گر تمرین باشد.

* از تمرین امروز استقلال حدود 50 تماشاگر استقبال کرده بودند که بیشترین بحث آنها درباره حضور سپ بلاتر در ایران بود.

* تمرین امروز آبی‌ها دو غایب داشت. بیک‌زاده و حیدری دو بازیکن مصدوم این تیم که هنوز شرایط بازی را پیدا نکرده‌اند در این تمرین هم غایب بودند.

* حنیف عمران‌زاده با یک اتومبیل فولکس جدید به زمین تمرین آمد و توجه همگان را به خود جلب کرد. هواداران استقلال از مدافع آبی‌ها در خصوص خرید این اتومبیل سوال می‌کردند.

* گوران لاوره که روزهای پایانی حضور خود را در استقلال سپری می‌کند در تمرین امروز هم حضور داشت و با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* هواداران تیم استقلال منتظر کبه بازیکن جدید این تیم بودند ولی بازیکن پیشین تیم داماش در تمرین امروز حاضر نشد.

* مجید صالح و امیر قلعه‌نویی دقایقی را در گوشه‌ای از زمین در خصوص آخرین وضعیت تیم و برنامه‌های تمرینی به گفتگو پرداختند.

* دکتر نوروزی معاونت پزشکی باشگاه هم بر سر تمرین حاضر شد و در خصوص شرایط بازیکنان تیم با دکتر ستوده صحبت کرد.

* بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم خود را گرم کردند و پس از انجام کارهای کششی به پرداختند. همزمان با حضور قلعه‌نویی به سانتر از جناحین، شوت از راه دور پرداختند. به نظر می رسد این تیم در دیدار با تراکتورسازی روی این دو بخش برنامه ویژه‌ای دارد.

* استقلال فردا آخرین تمرین خود را قبل از سفر به تبریز ساعت 11:30 برگزار می‌کنند و ساعت 15 نیز به این شهر پرواز خواهند داشت.

کد خبر 2170843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha