مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های ایران با صدرنشینی شهرداری ورامین، ناکامی قوامین ناجا مدافع عنوان قهرمانی و شکست باقری‌معتمد پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های ایران روز یکشنبه با برگزاری 8 دیدار از هفته‌های دوم و سوم در خانه تکواندو برگزار شد که طی آن دانشگاه آزاد برابر استیل البرز به پیروزی 5 بر 3 دست یافت تا استیلی‌ها هچنان روی نوار ناکامی گام بردارند و با یک امتیاز خانه ششم جدول را در اختیار داشته باشند.

در این دیدار هادی‌پور، مردانی، حبیبی، نصر و خدابخش برای دانشگاه آزاد 5 تکواندوکار پیروز بودند. نوروزی، عمیدی و عرفانیان هم برای استیل البرز صاحب پیروزی شد. محمد باقری‌معتمد که دو سالی از لیگ دور شده و یک سال گذشته را با آسیب دیدگی پشت سر گذاشته بود، در این دیدار مقابل حبیبی 6 بر 5 بازنده شد تا نشان دهد هنوز به روزهای اوجش باز نگشته است.

شهرداری ورامین که در هفته دوم با شکست قوامین ناجا مدافع عنوان قهرمان دست به کار بزرگی زده بود، در هفته سوم هم 5 بر 3 سلحشور را از پیش رو برداشت. شاکری، عبداللهی، اسبقی، موسوی و عسگری 5 تکواندوکار پیروز ورامینی‌ها بودند. خانلرخانی بعد از تثبیت پیروزی تیم خود، بیات و مردانی را به میدان نفرستاد که نتیجه 5 بر 3 در تابلو ثبت شود. راکعی، ستارزاده و فخرایی هم مردان پیروز سلحشور بودند.

در دیگر بازی هفته ملی حفاری در یک جدال سخت جوانه را از پیش رو برداشت و قوامین برای آنکه همچنان در کورس تیم‌های بالای جدول باقی بماند 8 بر صفر شهرداری اندیشه را شکست داد.

در جدول رده‌بندی شهرداری ورامین با 9 امتیاز در صدر قرار دارد و دانشگاه آزاد با همین تعداد امتیاز و تفاضل برد انفرادی کمتر در مکان دوم ایستاده است. قوامین ناجا و ملی حفاری با 6 امتیاز سوم و چهارم هستند. سلحشور با 3 امتیاز، استیل البرز با یک امتیاز، جوانه و شهرداری اندیشه هم بدون کسب امتیاز تیم‌های پنجم تا هشتم هستند.

نکته مهم در رقابتهای لیگ برتر حضور کادر فنی تیم ملی بود. بیژن مغانلو و هادی افشار رقابتهای هفته دوم و سوم را از نزدیک تماشا کردند. ضمن اینکه حضور مرتضی کریمی و فریبرز عسگری مربیانی که پیش از مغانلو هدایت تیم ملی را برعهده داشتند، کنار آنها حضور داشتند که صحنه‌ جالبی را ایجاد کرده بودند.

نتایج کامل رقابتهای لیگ برتر تکواندو به شرح زیر است:
هفته دوم:
* استیل البرز 4 - سلحشور 4
* ملی حفاری 5 -  شهرداری اندیشه 3
* شهرداری ورامین 6 -  قوامین ناجا 2
* جوانه 3 - دانشگاه آزاد 5

هفته سوم:
* دانشگاه آزاد 5 - استیل البرز 3
* سلحشور 3 - قوامین ناجا 5
* جوانه 3 -  ملی حفاری 5
* قوامین ناجا 8 - شهرداری اندیشه صفر