۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵

لیگ برتر تکواندو ؛

لشکری: با پیروزی برابر شهرداری گام بلندی برای قهرمانی برمی‌داریم

لشکری: با پیروزی برابر شهرداری گام بلندی برای قهرمانی برمی‌داریم

سرمربی تیم تکواندو قوامین ناجا گفت: شهرداری ورامین پتانسیل بالایی از ملی پوشان و نیروهای جوان دارد ولی ما با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم می توانیم با شکست حریف گام بلندی برای قهرمانی برداریم.

مسعود لشکری با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: هفته گذشته تمرینات خوب و منسجمی را پشت سرگذاشته و برای انجام بازیهای هفته دوم و سوم از هر نظر آماده هستیم. دو روز گذشته نیز با استراحت سپری شد تا بدنها از زیر بار فشار ناشی از تمرینات خارج شود.

وی افزود: تنها نگرانی ما ملی پوشان هستند که قرار بود سه شنبه به تمرینات باشگاهی بیایند ولی تا صبح جمعه تمرینات ادامه داشت و جمعه به ما ملحق شدند. امیدواریم سنگینی تمرینات اردویی تاثیر منفی روی کارها آنها نداشته باشد.

سرمربی قوامین در خصوص دیدار با شهرداری ورامین گفت: این بازی فینال زودرس لیگ است و ما اگر می خواهیم در جمع مدعیان حضور داشته باشیم باید پیروز از میدان خارج شویم شهرداری تیم خوبی است که نفرات ملی پوش و مطرحی دارد که برای هر تیمی داشتن آنها غنیمت است. ولی خوب ما هم قوامین هستیم و می رویم که با شکست این تیم گام بلندی برای قهرمانی برداریم.

لشگری در پایان گفت: خیلی ها اعتقاد دارند این دیدار تکلیف قهرمان را مشخص می کند ولی برای ما این بازی هم مانند سایر دیدارهاست و سه امتیاز بیشتر ندارد.

کد خبر 2175790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha