۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۳۸

مغانلو در گفتگو با مهر:

اجازه حضور ملی‌پوشان در لیگ را نمی‌دهم/ شرایط تیم ملی حساس است

اجازه حضور ملی‌پوشان در لیگ را نمی‌دهم/ شرایط تیم ملی حساس است

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: حضور در رقابتهای انتخابی المپیک اهمیت بالایی برای تکواندو کشورمان دارد به همین دلیل اجازه حضور اردونشینان را در هفته بعدی لیگ نخواهم داد.

بیژن مغانلو با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: هفته های چهارم و پنجم از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور به فاصله اندکی تا اعزام تیم ملی به مسابقات کسب سهمیه در منچستر برگزار خواهد شد به همین دلیل باید با مسئولان سازمان لیگ در جلسه ای شرایط را بررسی کنیم.
 
وی افزود: ولی من به صراحت اعلام می کنم که برای حضور در لیگ به هیچ تکواندوکاری اجازه نخواهم داد. این رقابتها بحث ملی است و امیدوارم باشگاه‌ها موقعیت حساس تیم ملی را درک کنند و با ما همکاری داشته باشند. 
 
سرمربی تیم ملی با اشاره با آغاز اردوی های تیم ملی گفت: مدت کمی است اعضای تیم را در اختیار داریم و در این مدت بیشتر تمرینات برپایه آشنایی با وضعیت آمادگی نفرات طراحی شد. نکته مثبت در این بین آشنایی ملی پوشان با تفکرات من است به همین دلیل هماهنگی خوبی در این بین برقرار است. 
 
مغانلو که از نزدیک رقابتهای لیگ را تماشا می کرد در خصوص میزان آمادگی اردونشینان در بدو آغاز تمرینات هم گفت: این نفرات همه  تکواندوکاران حرفه ای هستند که از قبل می دانستند میدان سنگینی را پیش رو دارند. به همین تمرینات خود را ادامه داده و با وضعیت نسبتا خوبی وارد اردو شدند.
 
وی در مورد شرایط ملی پوشان در لیگ هم گفت: اغلب ملی پوشان در لیگ مبارزات خوبی به نمایش گذاشتند ولی باید اذعان داشت که تداخل تمرینات تیم ملی که برای حضور در یک دوره مسابقه سنگین طراحی می شود و تکواندوکاران نیز به باشگاه خود تعهد دارند و همین موضوعه تاثیر منفی روی کار فنی آنها خواهد داشت. 
 
سرمربی تیم ملی در مورد باخت معتمد و تاجیک هم گفت: این دو تکواندوکار از بهترین های جهان هستند و به تازگی و بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره آسیب دیدگی طولانی مدت وارد لیگ شده و مبارزه کردند. نباید انتظار داشت که با همان شرایط قبل مبارزه کنند. این دو به زمان نیاز دارند تا دوری از میدان مسابقه را جبران و با آمادگی بهتری در لیگ مبارزه کنند. 
 
مغانلو در پایان گفت: امیدوارم در زمان اندک تا اعزام به مسابقات منچستر بتوانیم شرایط خوبی برای اعضای تیم فراهم کرده و با آمادگی بالا راهی این میدان مهم سخت که جمعی از بهترین های جهان حضور دارند، شویم و با دست پر به تهران بازگردیم.
 
تمرینات تیم ملی برای حضور در رقابتهای انتخابی المپیک با هدایت بیژن مغانلو در خانه تکواندو پیگیری می شود. 
کد خبر 2177038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha