۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۰:۰۹

ساعی در گفتگو با مهر:

مخالف کنار گذاشتن کریمی از تیم ملی تکواندو بودم/ قهری در کار نبود

مخالف کنار گذاشتن کریمی از تیم ملی تکواندو بودم/ قهری در کار نبود

مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو اعلام کرد با توجه به نتایجی که تیم ملی تکواندو با هدایت کریمی در دو رویداد مهم گذشته بدست آورد، با کنار گذاشتن او مخالف بوده است. وی همچنین گفت: تغییر در کادر فنی تیم ملی تکواندو تصمیمی جمعی بود.

هادی ساعی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص کنار گذشته شدن مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی تکواندو ایران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: کریمی در شرایط خاصی برای هدایت تیم ملی تکواندو قبول مسئولیت کرد و موفق شد با تیم ملی در مسابقات جهانی مکزیک و بازی‌های المپیک هنرهای رزمی نتایج خوبی کسب کند.
 
وی ادامه داد: در جلسه‌ای که به همین تعیین سرمربی تیم ملی برگزار شد، من با توجه به این نتایج با تغییر کریمی مخالف بودم ولی در نهایت مباحثی مطرح شد که تصمیم به تغییر در کادر فنی گرفتیم. قهری در کار نبود و در مجموع جلسه به این نتیجه رسیدیم که فرصت را در اختیار مربی دیگری قرار دهیم.
 
مدیر تیم‌های ملی در خصوص انتخاب مغانلو هم تاکید کرد: قبل از آنکه بحث انتخاب مغانلو باشد، با تغییر کریمی مخالف بودم و بعد از آن که بحث تغییر سرمربی نهایی شد از حضور مربی جوان و با تجربه‎‌ای چون مغانلو استقبال کرده و معتقدم او می‌تواند به تیم ملی کمک کند. ضمن اینکه خودم نیز در منچستر کنار تیم ملی هستم.
 
ساعی در پایان در مورد همکاران مغانلو هم گفت: در رقابتهای منچستر هادی افشار کنار مغانلو فعالیت می‌کند و پس از یک مربی دیگر که بتواند به او کمک را انتخاب کرده و به کادر فنی اضافه خواهیم کرد.
کد خبر 2172364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha