۶ آذر ۱۳۹۲، ۹:۲۰

مغانلو با مهر مطرح کرد:

تکواندو کار سختی در رقابت‌های انتخابی المپیک دارد/ لیگ بدون ملی‌پوشان!

تکواندو کار سختی در رقابت‌های انتخابی المپیک دارد/ لیگ بدون ملی‌پوشان!

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: رقابتهای جایزه بزرگ منچستر به حضور برترین‌های رنکینگ جهانی به عنوان اولین مرحله از کسب سهمیه المپیک در بالاترین سطح فنی برگزار خواهد شد. 

بیژن مغانلو با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: هفته گذشته برای اخذ روادید به ترکیه رفتیم و با توجه به ارتباطات خوبی که مسئولان فدراسیون با همتای ترکی داشتند توانستیم دو جلسه فنی و یک جلسه تمرین هوازی را در این کشور پشت سر بگذاریم تا روند آماده‌سازی تیم با وقفه دچار نشود.
 
وی در خصوص وضعیت آمادگی نفرات تیم هم گفت: کار آماده‌سازی کمی دیر آغاز شد و ما زمان را از دست دادیم، ولی خوشبختانه اردونشینان با تلاش مضاعف در حال جبران هستند و تا زمان اعزام تیم به آمادگی خوبی دست پیدا خواهد کرد.
 
سرمربی تیم ملی ادامه داد: در منچستر کار سختی پیش رو داریم. در بررسی که انجام دادیم هشت تکواندوکار ما در رده بندی چهار وزن المپیک رنکینگ بین 5 تا 21 را دارند که این خود در قرعه کشی تاثیر خواهد داشت.
 
مغانلو با اشاره به رقابتهای منچستر اظهار داشت: این مسابقات "گراند پریکس" است و امتیاز بالایی در رنکینگ دارد به همین دلیل بهترین‌های دنیا برای کسب این امتیاز با برنامه وارد مسابقات می‌شوند و اعضای تیم ما هم که اغلب باتجربه و حرفه‌ای هستند باید از این موقعیت نهایت بهره را ببرند.
 
وی در پایان در خصوص حضور تکواندوکاران در لیگ هم گفت: پیش از این در گفتگو با مهر اعلام کرده بودم که اجازه مبارزه اردونشینان در لیگ را نخواهم داد. این شرایط هیچ تغییری نکرده و لیگ طبق قانون ادامه پیدا می کند و تیم های که دو تکواندوکار در اردو دارند اگر بخواهند می‌توانند درخواست تعویق بازیهای خود را داشته باشند.
 
تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ منچستر که جزو رقابت های کسب سهمیه المپیک است، روز 19 آذرماه راهی انگلستان خواهد شد. 
کد خبر 2183738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha