سرمربی شهرداری ورامین گفت:برای کسب پیروزی در مقابل قوامین دو هفته تمرین هدفمند را پشت سر گذاشتیم و اکنون خوشحالم موفق انتقام شکست فصل قبل را از این تیم گرفتیم.

پیام خانلرخانی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: دیدار با قوامین یک بازی سنگین بود، دو تیم مبارزه خوبی به نمایش گذاشتند ولی ما بهتر بودیم و پیروز از میدان خارج شدیم. مبارزات خیلی نزدیکی را در پیکار تکواندوکاران ملی‌پوش و برتر ایران شاهد بودیم که فکر می‌کنم حاضرین در سالن نیز از تماشای آن راضی بودند.
 
وی با اشاره به دیدار فصل قبل با قوامین گفت: فصل قبل هم اگر برخی مشکلات داوری نبود ما پیروز بودیم. به هر حال در آن بازی آنها بهتر بودند و قهرمان شدند. ما با این پیروزی هم انتقام آن شکست را گرفتیم و هم به صدر جدول رفتیم و برای از دست ندادن این جایگاه نیز تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت.
 
سرمربی شهرداری ورامین در مورد داوری های این فصل گفت: نه اینکه چون تیم ما پیروز شده بخواهم چنین چیزی بگویم، ولی در این سه هفته ای که لیگ برگزار شده به دلیل استفاده از داوران با تجربه و نظارت خوب کمیته داوران شاهد قضاوت های خوبی بودیم.
 
خانلرخانی در مورد حضور کریمی به عنوان مدیر فنی گفت: اگر سال قبل قهرمان نشدیم به دلیل یک مربی با تجربه در کادر فنی تیم ما بود. کریمی یکی از بهترین مربیان ایرانی است که میادین جهانی و المپیک را تجربه کرده و این تجربه خیلی به کار ما می آید.
 
وی در مورد هفته بعدی مسابقات و حضور ملی پوشان گفت: از تیم ما اسبقی و مردانی در اردوی تیم ملی حضور دارند که طبق آئین نامه می توانیم درخواست تعویق بازی را بدهیم. هدف همه ما موفقیت تیم ملی است و هر گونه همکاری که لازم باشد با کادرفنی خواهیم داشت. البته اگر بازیها به تعویق بیفتد در ادامه همه تیم ها به مشکل برخواهند خورد. امیدوارم در جلسه کادر فنی با مسئولان سازمان لیگ تصمیم منطقی اتخاذ شود.
 
سرمربی شهرداری ورامین در پایان گفت: صحبت از قهرمانی در ابتدای فصل خیلی زود است ولی ما تیم خود را برای قهرمانی بسته ایم و همه تلاش خود را بکار می گیریم تا با رسیدن به این مهم مزد تلاش دوساله همه دست انداکاران تیم و همچنین جواب اعتماد مسئولان شهرداری و شورای شهر ورامین که به خوبی از ما حمایت کردند را بدهیم.
 
شهرداری ورامین روز یکشنبه در هفته دوم از رقابتهای لیگ برتر تکواندو 6بر2 قوامین ناجا را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد.