روز نخست از اولین دوره مسابقات چهار جانبه جام مسافر عصر سه شنبه با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که طی آن تیم های ستارگان سینما و موسیقی و کنگره شصت با پیروزی برابر تیم های رسانه ورزش و سفرا و دیپلمات ها به فینال صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سايت رسمي تيم فوتبال رسانه ورزش(http://resanehvarzesh.com/) در اولين ديدار اين مسابقات دو تيم رسانه ورزش و ستارگان موسيقي و سينما به مصاف هم رفتند که تلاش دو تيم در پايان 90 دقیقه به تساوي 2 بر 2 انجاميد تا در ضربات پنالتي تيم ستارگان به لطف درخشش نيما نکيسا به پيروزي 3 بر صفر برسد و راهي فينال شود.

در اين ديدار قرار بود تيم ستارگان سينما و موسيقي تنها از چهره هاي هنري استفاده کند اما برخلاف اين قرار بازيکنان پيشين استقلال و پرسپوليس چون محمدرضا مهرانپور، عليرضا امامي فر، نيما نکيسا و ... در ترکيب اين تيم به ميدان رفتند و نقش زيادي در جلوگيري از شکست اين تيم داشتند.

براي تيم رسانه ورزش که با حمايت شرکت نفت سپاهان به ميدان مي رود، مرتضي احمدي و مهدي نفر گلزني کردند.

در ديدار دوم هم تيم کنگره شصت برابر تيم سفرا و ديپلمات ها که برخي بازيکنان سابق تيم ملي ايران از جمله محسن گروسي، حميد استيلي،  علي اصغر مديرروستا، اشکان نامداری و ... را در اختيار داشت به پيروزي 3 بر يک دست يافت. سليمان ميرزايي هر سه گل تيم کنگره را به ثمر رساند و علي اصغر مديرروستا نيز گل تيم سفرا را به ثمر رساند.

ديدارهاي رده بندي و فينال اين مسابقات که با حمايت شرکت استيل آذين ايرانيان برگزار مي‌شود، روز پنجشنبه از ساعت 12:30 با ديدار تيم هاي رسانه ورزش و سفرا آغاز مي شود. ديدار فينال هم ساعت 14:30 در زمين چمن دانشگاه شهيد بهشتي برگزار خواهد شد.