۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰

تیم کنگره 60 قهرمان جام مسافر شد

تیم کنگره 60 قهرمان جام مسافر شد

تورنمنت چهار جانبه جام مسافر که با حضور تیم‌های کنگره 60، رسانه ورزش، ستارگان موسیقی و سینما و تیم سفیران و دیپلمات‌ها که طی دو روز برگزار شد، با قهرمانی تیم کنگره 60 به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دوره تورنمنت چهار جانبه جام مسافر از روز سه‌شنبه گذشته با برگزاری دو دیدار در زمین چمن دانشگاه شهید بهشتی تهران آغاز شد که طی آن تیم‌های کنگره 60 و ستارگان موسیقی و سینما به دیدار فینال و تیم‌های رسانه ورزش و سفیران و دیپلمات‌ها به دیدار رده‌بندی راه یافتند.

دیدارهای رده‌بندی و فینال عصر روز پنجشنبه به علت بارندگی و نامساعد بودن زمین چمن در سالن فوتسال دانشگاه شهید بهشتی با حضور میهمانانی از ستاد مبارزه با مواد مخدر، مهندس دژاکام بنیانگذار کنگره 60،  شهرداری تهران، محمد حسن انصاریفرد، محمد پنجعلی، علی اصغر مدیر روستا و جمعی دیگر از پیشکسوتان فوتبال با حمایت شرکت استیل آذین ایرانیان و شرکت نفت سپاهان و در حضور نزدیک به 4 هزار تماشاگر برگزار شد.

در دیدار رده‌بندی تیم رسانه ورزش به مصاف تیم سفرا رفت که اهالی رسانه این بازی را با نتیجه 3 بر 2 بازی را به حریف خود واگذار کرد. به علت غیبت بسیاری از سفیران، این تیم بازیکنانی چون مهدی تارتار، اشکان نامداری، علی اصغر مدیرروستا، محسن گروسی و ... را در اختیار داشت که مهدی تارتار در این پیروزی نقش مهمی ایفا کرد و دو گل سفیران را به ثمر رساند.

در دیدار فینال این دوره از مسابقات هم تیم‌های کنگره 60 و ستارگان سینما و موسیقی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کنگره 60 برابر حریفش که بازیکنانی چون نیما نکیسا، علیرضا امامی‌فر و محمدرضا مهرانپور را نیز در اختیار داشت، به برتری 3 بر 2 رسید تا عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

مراسم اختتامیه این دوره از رقابت‌ها با حضور گری لوییز سفیر سازمان ملل در ایران و جمعی از سفیران کشورهای خارجی در ایران برگزار شد که طی آن از سوی کنگره 60 به عنوان برگزار کننده این تورنمنت لوح سپاس و تندیس ویژه به تیم‌ها و نفرات شرکت کننده اهدا شد.

 

کد خبر 2179817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha