مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش به فکر شکست دادن ملوان است تا بتواند صدرنشین نیم فصل شود، گفت: به استقلال آمده‌ام تا با بازی در این تیم نیم نگاهی نیز به تیم ملی داشته باشم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد اولادی مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال تهران در پایان تمرین عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: خوشحالم به استقلال آمده‌ام و تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم در این تیم موفق باشم. اگر کارت بازی‌ام برای دیدار با ملوان صادر شود، در صورت صلاحدید کادر فنی حتما مقابل این تیم به میدان می‌روم.

وی تاکید کرد: از نفت جدا شده‌ام و به استقلال آمده‌ام تا بتوانم با بازی‌های خوبی که در این تیم انجام می‌دهم، نیم نگاهی به تیم ملی داشته باشم.

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که در گذشته در پرسپولیس بازی کرده‌اید و الان به استقلال پیوسته‌اید؟، یادآور شد: فوتبال ما حرفه‌ای شده و بازیکن تصمیم می‌گیرد که در چه تیمی فوتبال خود را ادامه دهد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازیکن استقلال هستم و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانم در این تیم موفق باشم.

اولادی در پایان ملوان را یک تیم باانگیزه خواند و گفت: ملوانی‌ها از انگیزه بالایی برخوردار هستند و مطمئنا برای شکست به تهران خواهند آمد اما ما میزبان هستیم و تلاش می‌کنیم با حمایت هواداران‌مان این تیم را شکست دهیم.