۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۱۰

گزارش تمرین آبی پوشان؛

مربیان تیم ملی در جشن تولد قلعه‌نویی/ یک بازیکن جدید در تمرین استقلال

مربیان تیم ملی در جشن تولد قلعه‌نویی/ یک بازیکن جدید در تمرین استقلال

تمرین عصر امروز استقلال درحالی تحت تاثیر برگزاری جشن تولد امیر قلعه‌نویی و حضور مربیان تیم ملی در این جشن قرار داشت که در این تمرین خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده اختصاصی تمرین کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر روز جمعه استقلال درحالی از ساعت 15:30 و با حضور بیش از 150 تماشاگر در کمپ اختصاصی این تیم برگزار شد که جشن تولد 50 سالگی امیر قلعه‌نویی همه مسائل تمرین استقلال را تحت الشعاع خود قرار داده بود و دفتر این مربی در کمپ ناصر حجازی شلوغ‌ترین روز خود را سپری کرد.

حاشیه‌های این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* علاوه بر کادر فنی، بازیکنان و مشوقان استقلال، مارکار آقاجانیان و سیموئز از کادر تیم ملی در تولد قلعه‌نویی حضور داشتند. در پایان این مراسم امیر قلعه‌نویی از همه حضار تشکر کرد و برای همه آرزوی موفقیت کرد.

*  آندرانیک تیموریان که روز گذشته در تمرین حضور پیدا نکرده بود، امروز پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد.

*خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده به طور انفرادی تمرین کردند که در این بین خسرو حیدری پس از 30 دقیقه تمرین کمپ را ترک کرد اما بیک‌زاده حدود یک ساعت تمرین کرد و سپس او هم کمپ را ترک کرد.

* سیدمهدی رحمتی تمرینات ویژه ای را زیر نظر حمید بابازاده انجام داد تا با آمادگی هر چه بیشتر در مقابل ملوان بندرانزلی به میدان برود.

* هوادارانی که در کمپ حضور داشتند، به شدت قلعه‌نویی و سایر بازیکنان را مورد حمایت خود قرار دادند. البته سیموئز و مارکار آقاجانیان هم به شدت از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار دادند.

* بنر بزرگی از امیر قلعه‌نویی در کمپ استقلال نصب شده بود که روی آن نوشته شده بود "ژنرال فوتبال تولدت مبارک"

* روح الله بیگدلی بازیکن پیشین نفت آبادان نیز با لباس شخصی در تمرین حضور داشت و شاهد کار بازیکنان استقلال بود. گویا قرار است بیگدلی با اجازه کادر فنی در تمرینات استقلال حاضر شود.

* در ابتدای تمرین بازیکنان در غیاب قلعه‌نویی که در دفترش حضور داشت، با دویدن در هوای سرد محل تمرین، بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به کارهای سرعتی و کششی پرداختند. در آیتم بعدی بازیکنان کار با توپ انجام داده و سپس به بازی آقاوسط پرداختند و در بخش بعدی بازیکنان در قالب دو تیم نارنجی و سبز یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند. جواد نکونام و آرش برهانی در این تمرین بیشتر از سایرین مورد تشویق قرار گرفتند.

*در بخش پایانی تمرین، بازیکنان زیر نظر کادر فنی به زدن شوت و ضربات از راه دور پرداختند.

* تمرین استقلال 70 دقیقه طول کشید و در ساعت 16:40 به پایان رسید. این تیم فردا آخرین تمرین خود را در کمپ اختصاصی خود قبل از دیدار با ملوان برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز یکشنبه میزبان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی خواهد بود.

کد خبر 2180206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha