سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به آخرین دیدار این تیم در نیم فصل اول سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر برابر ملوان گفت: در طول تعطیلات نیم فصل تیم ما به چهار بخش تقسیم شده بود که از روز جمعه با ترکیب اصلی تمرین کردیم و امیدوارم بتوانیم برابر ملوان به پیروزی برسیم چرا که خود را جزو مدعیان قهرمانی می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی بعدازظهر امروز شنبه در نشست خبری قبل از دیدار روز یکشنبه با ملوان که در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: قبل از اینکه بخواهم در مورد دیدار با ملوان صحبت کنم چند تبریک بگویم. اول به خاطر انتخاب وزیر ورزش و جوانان که بالاخره پس از صد روز این اتفاق رخ داد و امیدواریم ورزش به سمت آرامش برود. انتخاباتی هم که آقای گودرزی انجام داده نشان می دهد ایشان با برنامه آمده است. امیدواریم ورزش ما به جایگاه واقعی اش برسد.

وی ادامه داد: تبریک بعدی به خاطر فوتبال ساحلی که فینالیست شد. همچنین تیم ملی که دو بازی را برد و تبریک ویژه به تیم ملی والیبال که توانست آمریکا را شکست دهد. به سازمان لیگ هم به خاطر قراردادی که امضا کرده است تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه به وضعیت تیمش قبل از دیدار با ملوان اشاره و خاطرنشان کرد: ما شرایط خاص خودمان را داریم. تیم ما در تعطیلات به چهار بخش تقسیم شده بود، تعدادی در اردوی تیم ملی بزرگسالان بودند، برخی همراه تیم امید بودند، چند مصدوم داشتیم و چند نفر هم با ما کار می کردند. ما از روز جمعه تیممان جمع شد. اما چند نکته امیدوار کننده داریم و آن هم اینکه چند بازیکن خوب به جمع ما اضافه می شود. از کادر فنی تیم ملی هم تشکر می کنم که با خسرو حیدری کار کردند.

وی افزود: ملوان تیم جوان و با انگیزه‌ای است که برای پیروزی می آید. ما در خانه بازی می‌کنیم و دنبال پیروزی هستیم. اما هنوز به استقلالی که مد نظرمان هست نرسیده ایم و با تیم ایده ال فاصله داریم. قطعا با بازگشت بازیکنان بهتر می شویم. ما هم کاندیدای قهرمانی هستیم و هدفمان این است که سه امتیاز را بگیریم و به صدر جدول برگردیم. مهم نیست که با چند گل ببریم فقط برایمان مهم این است که سه امتیاز را بگیریم.

امیر قلعه نویی خاطرنشان کرد: خوشحالیم که نکونام جزو کاندیداهای بهترین بازیکن آسیاست که امیدواریم همه شش نامزدی که ما داریم جایزه بگیرند. حق نکونام هم هست که به عنوان نفر اول انتخاب شود. اگر نیاز باشد که به عنوان نماینده ایران برود ما ممانعتی از رفتنش به مالزی نمی کنیم.

قلعه نویی در مورد اتفاقات و انفجارهای بیروت در زمان برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال گفت: فوتبال مفهومش فرق دارد و باید عاری از این مسائل باشد اما وقتی توپ و تانک وارد می‌شود دیگر فوتبال از هدف اصلی اش خارج می شود. با این حال مهم پیروزی تیم ملی بود که بازیکنان با وجود شرایط سختی که داشتند به آن دست پیدا کردند.

وی در مورد جدایی احتمالی پژمان منتظری از استقلال نیز گفت: از نظر من منتظری جزو اسطوره های باشگاه استقلال است. او چند پیشنهاد خیلی خوب طی دو سال اخیر داشت اما بدون اینکه یک ریال از استقلال بگیرد در این تیم ماند. باید به این بازیکن احترام بگذاریم. ما بعد از بازی با ملوان با پژمان صحبت می‌کنیم. فکر کنم او تا آخر فصل با ما خواهد ماند.

وی در مورد جذب مهرداد اولادی و انتقاداتی که مطرح می شود گفت: زمانی که ما قاضی را گرفتیم همین انتقادات مطرح شد. با این حال عملکرد بازیکنان نشان می دهد که ما در این انتخابات چه عملکردی داشته ایم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازگشت سیدمهدی رحمتی به تیم ملی نیز گفت: من از این موضوع خبری ندارم. با این حال رحمتی برای فوتبال ما زحمت کشیده است. به نظر من سیموئز برای تیم ملی زحمت کشیده و مثل ناصرخان ابراهیمی فوتبال را عاشقانه دنبال می کند. امیدوارم اتفاقات خوبی در این مورد بیفتد.

امیر قلعه نویی در مورد رفتن فرزاد حاتمی به پرسپولیس هم گفت: چون الان ایشان بازیکن تیم ما نیست اجازه بدهید در مورد وی صحبت نکنم و برایش آرزوی موفقیت کنم. فرزاد بازیکن خوبی است که امیدوارم بتواند از توانایی هایش استفاده کند.

برچسب‌ها