اراک - خبرگزاری مهر: وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت یادواره شهید شاخص ملی گفت: بسیجیان کشور، در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی در مقابل گروهک ها و عوامل استکباری حضوری غرورآفرین دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر فانی در پیامی به مناسبت یادواره شهید شاخص ملی شهید احمد رضا عباسی و شهدای دانش آموز که روز یکشنبه در کانون فرهنگی تربیتی امام علی (ع) شهر اراک برگزار شد، آورده است: اینک این شجره طیبه در چهارمین دهه از عمر مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی در مقابل گروهک ها و عوامل استکباری حضوری غرور آفرین داشته و در سازندگی کشور و فتح قله های رفیع علم و دانش به ویژه در دفاع از انرژی صلح آمیز هسته ای گامی بلند برداشته است.

این پیام می افزاید: بسیج امروز به سازمانی الهام بخش برای همه مستضعفان جهان و به صاحب سبک جدیدی از زندگی عصر پیش از ظهور تبدیل شده است.

فانی در ادامه آورده است: هفته بسیح یادآور پایمردی جوانان ایران زمین، یادآور بصیرت و پایمردی عاشورایی سلحشورانی است که امام امت خمینی کبیر آنها را لشکر مخلص خدا نامید.

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از پیام خود بسیج را شجره طیبه و درخت پرثمر انقلاب اسلامی دانسته و آورده است: در ارزش بسیجیان همین کلام نورانی امام راحل بس که بسیج شجره طیبه و درخت تناوری پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد .

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از پیام خود آورده است: امام عشق، بسیجیان را مصداق کامل ایثار،خلوص، فداکاری وعشق به ذات مقدس جمهوری اسلامی دانست و در بین شهدا 36 هزار دانش آموز و 5هزار شهید فرهنگی گرما بخش مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان بسیجی بودند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: امسال استان مرکزی افتخار دارد یادواره ویژه این شهیدان گرانقدر را برگزار و یکی از شهیدان اسوه دانش آموز با نام " شهید احمد رضا عباسی" را به عنوان افتخار ملی به جامعه شریف فرهنگیان و دانش آموزان کشور معرفی کند.

 لازم به ذکر است در این یادواره فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار مرکزی، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و دانش آموزان حضور داشتند.