نکوداشت استاد دکتر کاظم معتمدنژاد به همت انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات با همکاری انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی، انجمن جامعه شناسی ایران و دانشگاه علامه طباطبایی، همایش یک روزه‌ای را با عنوان «نکوداشت استاد دکتر کاظم معتمدنژاد؛ زمینه‌ها و مسائل مطالعات ایرانی ارتباطات و فرهنگ» برگزار می‌کند.

استاد دکتر کاظم معتمدنژاد پدر علوم ارتباطات در ایران است که در حوزه‌های مختلف ارتباطات، روزنامه‌نگاری، حقوق و اخلاق حرفه‌ای و جامعه اطلاعاتی طی 50 سال اخیر نقش موثر و موسس داشته و از اعتبار ویژه‌ای در محافل و مراکز علمی و فرهنگی ایران و جهان برخوردار است.

در این همایش که گروه‌های ارتباطات دانشگاه‌های علامه طباطبايی، تهران، امام صادق (ع)، آزاد اسلامی و سوره شرکت دارند، حسام‌الدین آشنا، حسینعلی افخمی، نصرالله جهانگرد، شهیندخت خوارزمی، هادی خانیکی، یونس شکرخواه، سعیدرضا عاملی، محمدمهدی فرقانی، محمدامین قانعی‌راد، مسعود کوثری، محمدمهدی محسنیان راد، احمد میرعابدینی و حسن نمکدوست به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

این همایش روز شنبه 23 آذرماه در سالن شهید مطهری دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی از ساعت 14 تا 19 برگزار می‌شود.