۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۸:۳۳

سخنرانان همایش نکوداشت استاد معتمدنژاد معرفی شدند

سخنرانان همایش نکوداشت استاد معتمدنژاد معرفی شدند

سخنرانان همایش نکوداشت زنده‌یاد استاد کاظم معتمدنژاد «پدر علم ارتباطات ایران» معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این همایش نکوداشت که همزمان با هفتمین شب درگذشت زنده‌یاد پروفسور کاظم معتمدنژاد برگزار می‌شود، حسام‌الدین آشنا، حسینعلی افخمی و نصرالله جهانگرد سخنرانی خواهند کرد.

از ديگر سخنرانان اين مراسم می‌توان به شهیندخت خوارزمی، هادی خانیکی، یونس شکرخواه، سعیدرضا عاملی، محمدمهدی فرقانی، محمدامین قانعی‌راد، مسعود کوثری، محمدمهدی محسنیان‌راد، احمد میرعابدینی و حسن نمکدوست اشاره كرد.

این همایش به مناسبت پاسداشت خدمات و تلاش های ارزنده علمی و تحقیقاتی زنده‌یاد دکتر کاظم معتمدنژاد «پدر علوم ارتباطات ایران» برگزار می‌شود که در حوزه‌های مختلف ارتباطات، روزنامه‌نگاری، حقوق و اخلاق حرفه‌ای و جامعه اطلاعاتی طی 50 سال اخیر نقش موثر و مؤسس داشته و از اعتبار ویژه‌ای در محافل و مراکز علمی و فرهنگی ایران و جهان برخوردار بوده‌اند.

بر اساس اين گزارش، همایش نکوداشت دکتر معتمدنژاد روز شنبه 23 آذر در سالن شهید مطهری دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی از ساعت 14 تا 19 برگزار می‌شود.

انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات با همکاری انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی، انجمن جامعه شناسی ایران و دانشگاه علامه طباطبایی، این همایش یک روزه‌ را با عنوان «نکوداشت استاد کاظم معتمدنژاد؛ زمینه‌ها و مسائل مطالعات ایرانی ارتباطات و فرهنگ» برگزار می‌کند.

پدر علم ارتباطات ایران در آستانه برگزاری این همایش یک روزه برای بزرگداشتش، عصر روز پنجشنبه 14 آذر 1392 در سن 79 سالگی درگذشت.

کد خبر 2193183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha