سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه اشتباه داوران در لیگ دسته اول زحمات یک تیم را به راحتی هدر می دهد گفت: در هر بازی ما اشتباه رخ می دهد و فیلم بازی را هم که می فرستیم هیچ ترتیب اثری نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد کاظمی پس از تساوی عصر امروز دوشنبه تیمش مقابل ابومسلم در مشهد در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: دو تیم عملکرد خوبی داشتند و هیچ مشکلی هم از لحاظ فنی در زمین وجود نداشت اما عملکرد ضعیف داور در نتیجه تیم بازی تاثیر گذاشت.

وی با بیان اینکه این عملکرد در دقایق پایانی استرس بالایی به تیم پیکان وارد کرد ادامه داد: تیم داوری، داور و خصوصا کمک داور اول اشتباهات زیادی داشتند یک زمان کمک داور آفساید نیم متری را نمی بیند می گوییم ندیده و اشتباه کرده اما وقتی بازیکن 4 تا 5 متر در آفساید است اما پرچم نمی زند چه باید گفت.

سرمربی پیکان ادامه داد: من در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم حواستان باشد زیرا کمک داور اشتباه پرچم می زند. متاسفانه ما هر هفته مشکل داوری داریم، فیلم بازی برای فدراسیون می فرستیم اما ترتیب اثر نمی دهند. همین است که این مسابقات بازدهی ندارد.

کاظمی ادامه داد: یک تیم زحمات بسیاری می کشد اما عین آب خوردن با این قضاوت آن را هدر می دهند. مگر می شود یک بازیکن چند خطای بد انجام دهد اما داور تنها به او یک کارت زرد بدهد. الان چه کسی به این موضوع رسیدگی می کند؟

وی همچنین یادآور شد: متاسفانه در این بازی هم شاهد بودیم کوچکترین چیزها را علیه ما سوت می زدند اما از اخراج کردن و اخطار دادن به بازیکن حریف امتناع می ورزند. هر وقت اعتراض هم می کنیم با ما برخورد می شود. ما تنها حقمان را می خواهیم ولی برخی چیزها که رخ می دهد مشکوک است و آدم دچار توهم می شود.

سرمربی تیم پیکان با اشاره به اینکه در این مدت به خاطر اشتباهات داور از ما عذرخواهی نکردند گفت: به نظرم تیم ما در این بازی می توانست برنده باشد اما این اشتباهات 3 امتیاز را از ما گرفت هر چند ابومسلم هم خوب بود و با این پتانسیل و نداری خوب جمع شده بود.