اراک - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان مرکزی گفت: بسکتبالیست های این استان در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور همچنان در صدر جدول قرار دارند.

ابراهیم نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور در گروه ب 21 و 22 آذر در سالن جانبازان و معلولان خمینی(ره) اراک  با حضور چهار تیم برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه استان مرکزی با بازیکنان بومی خود که در مسابقات مختلف موفقیت های خوبی را کسب کرده و به عضویت تیم ملی درآمدند گفت: این تیم در مجموع امتیازات در گروه خود همچنان در صدر جدول قرار دارد.
 
رییس هیئت جانبازان و معلولان استان مرکزی با اشاره به بازی چهار بازیکن تیم استان مرکزی در تیم ملی، اضافه کرد: تیم استان مرکزی در سال گذشته موفق به کسب مقام سوم لیگ برتر کشور و نایب قهرمانی ایران شد.
 
نصیری با بیان اینکه در این مسابقات تیم استان مرکزی با تیم های مخابرات اصفهان، شهرداری آمل و همیاری زنجان رقابت کرد، افزود: در این رقابت ها تیم اراک با نتیجه 66-62 تیم آمل را مغلوب کرد.
 
وی ادامه داد: ورزشکاران استان مرکزی با نتایج 62-66 و 68-74 بازی را به رقبای زنجان و قم واگذار کرد.
 
رییس هیئت جانبازان و معلولان استان مرکزی ادامه داد: تیم استان مرکزی به مسابقات پلی آف و فینال لیگ برتر که 18 تا 20 دی ماه در قم برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
 
نصیری ابراز امیدواری کرد: تیم بسکتبال با ویلچر استان مرکزی در مسابقات پیش رو نیز برگ زرین دیگری را در کارنامه خود ثبت کرده و درخششی دیگر برای استان به ارمغان آورند