فدراسیون فوتبال نیجریه به کمیته فنی این فدراسیون ماموریت داده است تا شرایط حریفان نیجریه در جام جهانی 2014 برزیل بخصوص ایران و بوسنی و هرزگوین را بررسی و نقاط ضعف و قوت این تیم‌ها را به سرمربی نیجریه اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از قرعه کشی مسابقات جام جهانی 2014 برزیل و بعد از آنکه مشخص شد تیم‌های ایران، بوسنی، آرژانتین و نیجریه در گروه ششم در کنار همدیگر قرار دارند، هر کدام از این تیم‌ها اقدامات خود را برای حضور قدرتمند در جام جهانی و صعود از دور گروهی مسابقات آغاز کردند.

در آخرین اقدام، فدراسیون فوتبال نیجریه به کمیته فنی این فدراسیون ماموریت داده است تا سایر تیم‌های این گروه بخصوص ایران و بوسنی را زیر نظر بگیرد تا نقاط ضعف و قوت این تیم‌ها را تشخیص بدهد و آنها را به "استفان کشی" سرمربی نیجریه منتقل کند.

"پاول باسی" عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیجریه با بیان این مطلب گفت: "کمیته فنی باید اطلاعات کاملی از حریفان نیجریه بخصوص ایران و بوسنی را برای کشی فراهم کند؛ اطلاعاتی درباره بازیکنان، پُست بازی آنها و مسائلی درباره اینکه بازیکنان آنها می‌توانند چه چیزهایی انجام بدهند و چه چیزهایی را نمی‌توانند انجام بدهند. کمیته فنی باید قادر باشد که اطلاعات دقیقی از بازیکنان حریفان نیجریه را به دست بیاورد".