۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰

برای موفقیت در جام جهانی؛

ماموریت کمیته فنی فدراسیون نیجریه برای شناسایی ایران و بوسنی

ماموریت کمیته فنی فدراسیون نیجریه برای شناسایی ایران و بوسنی

فدراسیون فوتبال نیجریه به کمیته فنی این فدراسیون ماموریت داده است تا شرایط حریفان نیجریه در جام جهانی 2014 برزیل بخصوص ایران و بوسنی و هرزگوین را بررسی و نقاط ضعف و قوت این تیم‌ها را به سرمربی نیجریه اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از قرعه کشی مسابقات جام جهانی 2014 برزیل و بعد از آنکه مشخص شد تیم‌های ایران، بوسنی، آرژانتین و نیجریه در گروه ششم در کنار همدیگر قرار دارند، هر کدام از این تیم‌ها اقدامات خود را برای حضور قدرتمند در جام جهانی و صعود از دور گروهی مسابقات آغاز کردند.

در آخرین اقدام، فدراسیون فوتبال نیجریه به کمیته فنی این فدراسیون ماموریت داده است تا سایر تیم‌های این گروه بخصوص ایران و بوسنی را زیر نظر بگیرد تا نقاط ضعف و قوت این تیم‌ها را تشخیص بدهد و آنها را به "استفان کشی" سرمربی نیجریه منتقل کند.

"پاول باسی" عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیجریه با بیان این مطلب گفت: "کمیته فنی باید اطلاعات کاملی از حریفان نیجریه بخصوص ایران و بوسنی را برای کشی فراهم کند؛ اطلاعاتی درباره بازیکنان، پُست بازی آنها و مسائلی درباره اینکه بازیکنان آنها می‌توانند چه چیزهایی انجام بدهند و چه چیزهایی را نمی‌توانند انجام بدهند. کمیته فنی باید قادر باشد که اطلاعات دقیقی از بازیکنان حریفان نیجریه را به دست بیاورد".

کد خبر 2196419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha