۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱:۰۱

شبیه‌سازی عقاب‌ها در ینگه دنیا؛

تیم ملی نیجریه به آمریکا می‌رود/ درخواست ژاپن برای بازی با حریف ایران

تیم ملی نیجریه به آمریکا می‌رود/ درخواست ژاپن برای بازی با حریف ایران

تیم ملی فوتبال نیجریه پیش از شروع مسابقات جام جهانی برزیل اردوی تدارکاتی خود را در کشور آمریکا برگزار می‌کند و احتمال دارد در این اردو به مصاف تیم ملی ژاپن هم برود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال آفریقا در حال حاضر اردوی آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌‌های آفریقا آغاز کرده است و تا یک ماه دیگر در این مسابقات کارش را شروع می‌کند. نیجریه که در جام جهانی برزیل با ایران، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین همگروه است در نظر دارد تا بعد از جام ملت‌های آفریقا برنامه گسترده‌تری را برای حضور قدرتمند در جام جهانی آغاز کند.

طبق اعلام استفان کشی سرمربی تیم فوتبال نیجریه، این تیم پیش از سفر به برزیل در کشور آمریکا یکی از اردوهای آماده سازی خود را برگزار می‌کند. کشی در این خصوص گفت: در نظر داریم تا در شهرهای میامی یا هوستون (هیوستون) که از نظر آب و هوایی به برزیل شباهت دارد اردوی خود را برگزار کنیم.

وی افزود: نیجریه در آمریکا چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های مختلف خواهد داشت از جمله تیم ژاپن که درخواستش را برای بازی تدارکاتی ارائه داده است.

فدراسیون فوتبال نیجریه درصدد است تا با بهترین برنامه ریزی زمینه صعود این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی برزیل را فراهم کند. به همین خاطر آنها به سرمربی تیم ملی خود اختیار کامل داده‌اند تا نسبت به انتخاب محل تمرین و حریفان تدارکاتی اقدام کند. آنها همچنین یک کمیته فنی تشکیل داده‌اند تا حریفان نیجریه در مرحله گروهی بخصوص ایران و بوسنی را تحت نظر بگیرد و نقاط ضعف و قوت این تیم‌ها را به سرمربی تیم خود منتقل کنند. 

 

کد خبر 2199109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha