۲ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷

آماده سازی در راه جام جهانی؛

پیروزی حریف ایران در دیداری تدارکاتی/ رضایت "کشی" از بازیکنان نیجریه

پیروزی حریف ایران در دیداری تدارکاتی/ رضایت "کشی" از بازیکنان نیجریه

تیم ملی فوتبال نیجریه موفق شد در یک دیدار تدارکاتی برابر تیمی از لیگ فوتبال این کشور به برتری برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال نیجریه در یک دیدار تدارکاتی در شهر ابوجا و در "نشنال استادیوم" به مصاف تیم "پلاتئو یونایتد" که در لیگ نیجریه بازی می‌کند رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر در این مسابقه به پیروزی برسد. این سومین مسابقه تدارکاتی تیم ملی نیجریه از آغاز اردوی این تیم برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آفریقا بود. نیجریه پیش از این دو تیم باشگاهی دیگر به نام‌های "پریزنز اف‌سی" و "تورنادوز اف‌سی" را شکست داده بود.

"استفان کشی" سرمربی تیم فوتبال نیجریه بعد از پایان مسابقه تدارکاتی و پیروزی شاگردانش، از عملکرد تیم خود ابراز رضایت کرد. او تاکید کرد که بازیکنانش از نظر فنی و سبک بازی به مراتب بهتر شده‌اند. کشی گفت: پنج روز پیش فاجعه بود و من واقعا خوشحال نبودم. اما امروز همه چیز بهتر شده است.

وی افزود: من نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم چون آنها سه ماه از مسابقه دور بوده اند و آمادگی زیادی نداشتند. به همین دلیل ما باید برای رسیدن به شرایط آمادگی مدام فشار بیاوریم.

تیم ملی فوتبال نیجریه در سال جدید میلادی باید در جام ملت‌های آفریقا کارش را شروع و از عنوان قهرمانی دوره گذشته خود دفاع کند. نیجریه در مسابقات جام جهانی برزیل هم با ایران، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین همگروه است.

کد خبر 2200940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha