۴ دی ۱۳۹۲، ۹:۲۲

اظهار نظر جالب سرمربی تیم نیجریه:

می‌توانیم سه امتیاز هر بازی را بگیریم/ آرژانتین شکست ناپذیر نیست!

می‌توانیم سه امتیاز هر بازی را بگیریم/ آرژانتین شکست ناپذیر نیست!

سرمربی تیم ملی نیجریه با بیان اینکه مردم کشورش باید به ایران و بوسنی و هرزگوین احترام بگذارند، گفت: من اعتقاد قوی دارم نیجریه می‌تواند از هر سه مسابقه مرحله گروهی مسابقات جام جهانی سه امتیاز بگیرد زیرا آرژانتین هم شکست ناپذیر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، "استفان کشی" سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه در آخرین مصاحبه خود گفته است که مردم نیجریه فکر می‌کنند تیم ملی این کشور دو مسابقه ابتدایی خود در رقابت‌های جام جهانی برزیل برابر ایران و بوسنی را پیروزی پشت سر می‌گذارد، حتی پیش از آنکه این مسابقات شروع شود.

کشی در این خصوص گفت: من از مردم نیجریه می‌خواهم که به این دو کشور (ایران و بوسنی) احترام بگذارند چون این دو تیم به اندازه تیم‌های دیگر حاضر در تورنمنت قدرت دارند.

وی افزود: مهم نیست با چه تیم یا کشوری در مرحله گروهی بازی می‌کنیم زیرا با هر تیمی که تمایل داریم همگروه نباشیم در مراحل دیگر تورنمنت مواجه خواهیم شد. اگر می‌خواهیم به مراحل بعدی برسیم باید آماده بازی با هر تیمی باشیم.

سرمربی نیجریه همچنین از اینکه مردم کشورش روی شکست دادن تیم آرژانتین حساب نکرده‌اند، شگفت زده است. او در اینباره تاکید کرد: من اعتقاد قوی دارم که می‌توانم از هر سه مسابقه مرحله مقدماتی، سه امتیاز بگیرم. من شگفت‌زده‌ام که چرا مردم نیجریه امیدوارند ما با پیروزی برابر ایران و بوسنی صعود می‌کنیم؟ چرا آنها فکر می‌کنند آرژانتین شکست ناپذیر است؟ ما فقط باید مقابل این تیم‌ها مراقب باشیم.

وی ادامه داد: بوسنی و ایران تیم‌های خوبی هستند. ما باید به آنها احترام بگذاریم چون آنها همانند سایر تیم‌ها قوی هستند. استراتژی من در جام جهانی این است که بازی به بازی جلو برویم و موفق باشیم.

کشی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار امیدواری کرد رکورد تیم ملی کشورش را در مسابقات جام جهانی بهبود ببخشد و بتواند با این تیم به مراحل پایانی جام جهانی راه یابد.

تیم‌های ملی فوتبال نیجریه، ایران، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین در مسابقات جام جهانی برزیل با همدیگر همگروه هستند.

کد خبر 2201985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha