۷ دی ۱۳۹۲، ۸:۱۵

مهاجم تیم ملی فوتبال نیجریه:

آرژانتین نمی‌تواند نیجریه را شکست بدهد/ مسی خسته است

آرژانتین نمی‌تواند نیجریه را شکست بدهد/ مسی خسته است

مهاجم تیم ملی فوتبال نیجریه می‌گوید تیم آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل نمی‌تواند نیجریه را شکست بدهد. او معتقد است حالا وقت آن رسیده که نیجریه به سلطه آرژانتین پایان بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال نیجریه در جام جهانی 2014 برزیل در کنار تیم‌های ایران، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین در گروه ششم قرار دارد. بخش عمده‌ای از توجه بازیکنان و مربیان نیجریه به بازی با آرژانتین معطوف است. در حالی که "استفان کشی" سرمربی نیجریه چند روز پیش عنوان کرده بود آرژانتین شکست ناپذیر نیست، حالا "چیندو اباسی" مهاجم ملی پوش تیم شالکه آلمان هم معتقد است زمان پیروزی مقابل آرژانتین فرا رسیده است.

نیجریه در سه مسابقه خود برابر آرژانتین شکست خورده است و حالا جام جهانی برزیل بهترین فرصت برای جبران این شکست‌هاست. اباسی در این خصوص به سایت "ام‌تی‌ان فوتبال" گفت: احساسم به من می‌گوید که ما واقعا می‌توانیم سال آینده و در جام جهانی به سلطه پیروزی‌های آرژانتین مقابل نیجریه پایان بدهیم. البته من نمی‌خواهم آرژانتین را بی ارزش جلوه بدهم بلکه هدفم این است که تیم کشورم را برای بردن تشویق کنم. الان زمان زمان آن است که برابر آرژانتین پیروز شویم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که آرژانتین روی توانایی‌های مسی بنا شده است و او امسال واقعا برای جام جهانی خسته است.

 

کد خبر 2203362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha