۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۱۹

ستاره تیم ملی فوتبال بوسنی:

صادقانه بگویم شناخت زیادی از ایران ندارم

صادقانه بگویم شناخت زیادی از ایران ندارم

هافبک بازیساز تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین و بازیکن پیشین تیم بایرن مونیخ آلمان می‌گوید شناخت زیادی از ایران ندارد ولی یکبار بازی مقابل ایران را در تهران تجربه کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر،  "زویدان میسیموویچ" هافبک بازیساز تیم بوسنی که به عنوان ورزشکار سال کشور خود انتخاب شده است، در مصاحبه‌ای نسبت به همگروهی تیم ملی بوسنی با ایران، آرژانتین و نیجریه به اظهار نظر پرداخت. وی گفت: این یک گروه معقول و مناسب است. قرعه کشی می‌توانست برای ما بهتر هم باشد، ولی همچنین به همان اندازه هم می‌توانست بد باشد. در مجموع من راضی هستم. مشکل من با برنامه مسابقات است. ما ابتدا باید به مصاف آرژانتین برویم. در صورتی که مقابل آرژانتین شکست بخوریم، بازی بعدی ما با نیجریه بازی مرگ و زندگی خواهد بود و فشار زیادی به ما می‌آورد.

وی افزود: در هر صورت ما بدون شانس نیستیم ولی آرژانتین بهتر از تیم ماست.

میسیموویچ که از او به عنوان مغز متفکر تیم بوسنی هم یاد می‌شود، درباره همگروهی با ایران تاکید کرد: صادقانه بگویم چیز زیادی درباره ایران و بازیکنانش نمی‌دانم. من فقط یکبار مقابل ایران در تهران بازی کردم. از لحاظ کیفیت سه تیم تقریبا در یک سطح هستند. تمرکزمان را روی توانایی‌های خودمان می‌گذاریم و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم.

میسیموویچ که سابقه بازی کردن در تیم بایرن مونیخ را هم دارد، در حال حاضر در لیگ فوتبال کشور چین بازی می‌کند. بازی‌های خوب او در مسابقات مقدماتی جام جهانی باعث شد تا وی به عنوان بهترین ورزشکار سال 2013 کشور بوسنی انتخاب شود.

کد خبر 2199445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha