تبریز- خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر نشانه غیرت دینی است و مردم باید در قبال سرمایه های مشترک در جامعه مسئول باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نصرتی ظهر سه شنبه در همایش راه کارهای تحقق و توسعه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر جامعه را از سقوط نجات می دهد و حیات معنوی جامعه در گرو اجرای این فریضه است.

وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دینی گفت: امر به معروف و نهی از منکر نشانه عشق انسان به مکتب است و هر چه علاقه به این فریضه بیشتر باشد، نشان دهنده غیرت دینی است.

وی تهاجم فرهنگی را یکی از اصلی ترین دغدغه های نظام دانست و افزود: تهاجم فرهنگی یکی از اصلی ترین دغدغه نظام است و در جامعه به خصوص در دانشگاه ها باید به این امر توجه جدی شود.

نصرتی آگاهی از دسیسه ها و توطئه های دشمنان، حضور در صحنه های مختلف، غنی سازی فرهنگ دینی، ترویج اسلام و آموزه های دینی، ارتقای سطح آگاهی، انسجام خانواده و توانمند سازی آن، ارتقاء کیفیت و استفاده از محصولات فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت را از مهم ترین عوامل مهم برای مقابله با جنگ نرم دشمنان عنوان کرد.

گفتنی است همایش راه کارهای تحقق و توسعه امر به معروف و نهی از منکر ظهر سه شنبه در تالار علامه جعفری دانشگاه پیام نور مرکز آذربایجان شرقی برگزار شد.