رئیس هیات تکواندو استان تهران گفت: میدان منچستر بالاترین امتیاز را در راه کسب سهمیه داشت که می‌توانستیم بهتر از آن استفاده کنیم، فدراسیون نباید چنین فرصت‌های را از دست بدهد.

جمشید سهرابی رئیس هیات تکواندو استان تهران با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: فدراسیون جهانی با هدف حفظ تکواندو در المپیک شرایطی را فراهم کرده تا بهترین‌های دنیا راهی این رویداد بزرگ جهانی شوند و با توجه به این شرایط همه کشورها با بهترین پتانسیل خود راهی منچستر شدند و ما نیز باید پیش بینی رقابتهایی سطح بالایی را از قبل می‌کردیم.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلایل مختلف اولین فرصت که امتیاز بالایی هم داشت را با کسب حداقل امتیاز از دست دادیم، باید این میدان‌ها را با اهمیت بیشتری دنبال کنیم و اجازه ندهیم نزدیک المپیک کار به اگر و اما کشیده شود چرا که هر چه به جلو پیش برویم قطعا کار دشوارتر خواهد شد.

رئیس هیات تکواندو استان تهران در خصوص تغییر کادر فنی و کسب این نتایج اظهار کرد: در ورزش هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان به صراحت گفت که اگر کادر فنی تغییر نمی‌کرد، چه اتفاقی می‌افتاد ولی اگر تغییر کادر فنی را به بعد از مسابقات منچستر موکول می‌کردیم، شرایط بهتری در اردوها حاکم می‌شد. مغانلو از مربیان با تجربه است که می‌توانست با در اختیار داشتن زمان بیشتر، بهتر برنامه‌ریزی کرده و تیم خود را آماده حضور در مسابقات معتبر کند.

وی ضمن تبریک کسب سه مدال برنز رقابتهای جایزه بزرگ منچستر خاطرنشان کرد: دو مدال از این سه مدال را تکواندوکاران تهرانی کسب کردند برای ما جای خوشحالی دارد و امیدوارم این دو با قدرت همچنان به راه خود برای کسب سهمیه المپیک ادامه دهند.

سهرابی در خصوص شایعه انصراف از حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو گفت: با درخواست پیشکسوتان و اهالی این رشته و برای کمک به تکواندو با رخصت از پولادگر وارد عرصه انتخابات شده‌ام و با حمايت خانواده پرافتخار تکواندو تا انتها خواهم ماند و مطمئنم که رئیس فدراسیون نیز ناراحت نخواهد شد.