۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۰:۰۶

کریمی در گفتگو با مهر:

آقايان نخواستند مثل مهماندوست شوم/ برای نتایج ضعیف هشدار داده بودم

آقايان نخواستند مثل مهماندوست شوم/ برای نتایج ضعیف هشدار داده بودم

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو با اشاره به نتایج اخیر این تیم در مسابقات انتخابی المپیک گفت: فدراسیون با تصمیمات به دور منطق خود عامل اصلی افول تکواندوست و امیدوارم وزارت ورزش برای آینده این رشته تصمیم درستی اتخاذ کند.

مرتض کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد عملکرد تیم ملی تکواندو ایران در مسابقات منچستر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیمی که به مسابقات جهانی مکزیک اعزام شد، هشت قهرمان کشور را در ترکیب داشت و نایب قهرمان جهان شد. ولی تیمی با چند قهرمان جهان و آسیا به منچستر رفت، با سه برنز به تهران بازگشت.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با رئیس فدراسیون داشتم گفتم که زمان تغییر کادر فنی نیست از او خواستم اجازه دهد در این رقابتها هدایت تیم ملی را برعهده داشته باشم، بعد از مسابقات خودم استعفا می‌دهم. ولی او به صراحت اعلام داشت که تو هم رضا مهماندوست می‌شوی و دیگر نمی‌توان جلوی تو را گرفت.

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو ایران افزود: همان زمان هشدار دادم که نتیجه‌ای ضعیف کسب خواهیم کرد و کسب این نتایج تقریبا طبیعی بود. در اوج تمرینات چنین تصمیم عجولانه‌ای گرفتند و به بهانه غیبت در اردوها، مرا کنار گذاشتند در حالی تنها به دلایل واهی مرا کنار گذاشتند.

کریمی ادامه داد: تمریناتم بر اساس روحیه جنگندگي است و بر همین اساس تکواندوکاران آماده می‌شوند و در مسابقات هجومي مبارزه می‌کنند. ولی در منچستر اينكه تكواندوكاران در راند سوم مسابقات با افت بدنی مواجه بودند و خیلی سخت مبارزه کرده و با وجود داشتن زمان برای جبران نمی‌توانستند امتیازات از دست رفته را جبران کنند و اين موضوع واقعا ناراحت كننده است که دلیل اصلی آن هم دوگانگي بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آقايان نخواستند من با سه عنوان مثل مهماندوست شوم به همين دليل من را كنار گذاشتند و اين اتفاقات افتاد! در واقع بازيكنان و مقانلو مقصر نيستند چون آنها تنها 20 روز براي آماده سازي فرصت داشتند.

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو ایران در پایان گفت: آنها می‌خواستند من كه حامی هادی ساعی در انتخابات فدراسيون هستم، نباشم و زود دست به تغييرات در كادر فنی تيم ملی زدند، در حاليكه اگر من بعد از منچستر می‌رفتم، مقانلو چند ماه براي مسابقات آينده انتخابي فرصت داشت.

رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک در منچستر با سه نشان برنز محمد باقری معتمد، هادی مستعان و بهنام اسبقی برای تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

 

کد خبر 2197104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha