۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰

ترکیب مجمع انتخاباتی تکواندو مشخص شد/ پولادگر حق رای ندارد

ترکیب مجمع انتخاباتی تکواندو مشخص شد/ پولادگر حق رای ندارد

اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو در حالی معرفی شدند که رئیس قبلی این فدراسیون حق رای ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع فدراسیون تکواندو برای انتخاب رئیس آینده این فدراسیون صبح یکشنبه برگزار خواهد شد و اعضای این مجمع از میان 10 کاندیدای حاضر یک نفر را به عنوان رئیس آینده انتخاب خواهند کرد.

براساس اتفاقات روزهای گذشته و پیش بینی اهالی تکواندو رقابت اصلی میان ساعی، سهرابی و پولادگر است که همین موضوع کار پولادگر را برای نشستن دوباره روی صندلی ریاست مشکل کرده است. نکته مهم در این رابطه حق رای نداشتن رئیس است. مدت زمان قانونی ریاست پولادگر در تکواندو 21 آذرماه به پایان رسید. در حالی که هنوز حکمی به عنوان سرپرستی دريافت نکرده و وی طبق قانون حق رای ندارد و کاندیداهای دیگر امیدوارند برای برگزاری یک انتخابات سالم و قانونی پولادگر بجای قرار گرفتن در کنار رئیس مجمع در کنار آنها بنشیند.

اما  از میان 31 رئیس هیات که در مجمع حضور دارند سه نفر به همان دلیل که رئیس حق رای ندارد، نمی تواند آرای خود را در صندوق بیندازند. ایلام، کردستان و هرمزگان با سرپرست اداره می شوند و طبق قانون سرپرست حق رای ندارد.

علیرضا نصرآزادانی و محمد باقری معتمد در بخش مردان و فاطمه اسدپور در بخش بانوان به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع حاضر می شوند که نادیده گرفتن سوسن حاجی پور تکواندوکار  المپیکی بانوان جای سئوال دارد.

سیروس رضایی رئیس کمیته داوران هم به عنوان نماینده داوران انتخاب شده است. در این بخش هم گذشتن از نام شهرام اربابی بهترین داور سال 2013 جهان که قضاوت در دو المپیک قبلی را در کارنامه دارد شبه برانگیز است. این شبهه زمانی بیشتر می شود که بدانیم اربابی به عنوان نماینده داوران و مربیان در مجمع کمیته ملی المپیک شرکت می کند ولی او را در فدراسیون خودش انتخاب نکردند.

بیژن مغانلو سرمربی تیم ملی هم به عنوان نماینده مربیان خواهد بود. قوامین و شهرداری ورامین هم نماینده باشگاه‌ها در مجمع هستند. نمایندگان وزارت علوم، کارگران، آموزش و پرورش نیروهای مسلح، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز در مجمع حاضر می شوند.

امیدواریم با نظارت وزارت ورزش شاهد یک انتخابات سالم و به دور از هرگونه تنش و جانبداری باشیم تا بهترین انتخاب که به صلاح تکواندو باشد صورت گیرد. هر چند معتقدیم نزدیکان فدراسیون و آنها که از حضور دوباره پولادگر به دنبال منافع شخصی خود هستند از هر راهی برای حذف کاندیداهای رقیب استفاده می کنند.

کد خبر 2199332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha