۲ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱

در گفتگو با مهر عنوان شد:

وزارت ورزش و جوانان بهترین تصمیم را برای انتخابات تکواندو گرفت

وزارت ورزش و جوانان بهترین تصمیم را برای انتخابات تکواندو گرفت

کاندیدای انتخابات رياست فدراسیون تکواندو گفت: وزارت ورزش و جوانان در این برهه بهترین تصمیم را گرفت. امیدوارم سرپرستی بی طرف برای برگزاری مجمع انتخاباتی سکان کار را دردست گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان خبری مبنی بر تعویق انتخابات مجمع فدراسیون تکواندو منتشر کرد. این تصمیم با استقبال برخی از کاندیدای ثبت نامی مواجه شد. این افراد معتقدند وزارت ورزش و جوانان بعد از به تعویق انداختن مجمع، سرپرست نیز معرفی کند.

نادر خدامرادی یکی از اهالی تکواندو که نام خود را در بین کاندیداها ثبت کرده با تاکید بر رعایت قانون به خبرنگار مهر گفت: وزارت ورزش باید سرپرست انتخاب کند آنهم نه پولادگر را ، یکی از داخل وزارت باشد خیلی بهتر است و می تواند انتخابات را به صورت عادلانه برگزار کرده و همه نامزدها در شرایط یکسان در مجمع حاضر شوند. البته می توان از میان نامزدها نیز یکی را به عنوان سرپرست انتخاب کرد. 

وی ادامه داد: من روز یکشنبه در وزارت بودم و شاهد تماس دبیر فدراسیون با وزارت بودم. چرا باید ذوالقدر با وزارت تماس بگیرد و بگوید روسای هیات ها می خواهند در اعتراض به تعویق مجمع به وزارت بیایند. آیا این مخالف با خواست وزیر نیست.

این پیشکسوت تکواندو افزود: خیلی از روسهای هیات ها از خانواده تکواندو نیستند و دلشان برای تکواندو نمی سوزد و با گرفتن امتیاز می خواهند برای ماندن پولادگر تلاش کنند. من با استقبال از تصمیم وزارت مبنی بر تعویق مجمع از وزیر محترم می خواهم شخصی غیر از پولادگر را به عنوان سرپرست انتخاب کند.

قرار است زمان جدید برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو به زودی از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شود.


 

کد خبر 2200564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha