مشهد - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: درست است که میزان میزبان تیم باریج اسانس است اما تیم ما روز یکشنبه بازی سختی در برابر قهرمان نیم فصل خواهد داشت.

جبار قوچان‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: درست است که میزان خراسان میزبان تیم باریج اسانس است اما تیم ما روز یکشنبه بازی بسیار سختی در برابر تیم صدر جدولی باریج اسانس خواهد داشت.

وی افزود: در دو بازی آخر نیم فصل اول دو بازیکن کلیدی تیم مان دچار مصدومیت شدند که امیدوارم برای بازی فردا هر دو بازیکن را با صدر درصد آمادگی در خدمت داشته باشیم.

قوچان‌نژاد با بیان اینکه بازیکن محرمی هم نداریم تاکید کرد: ما هرچه داریم از حمایت‌های مردم و طرفداران پر شور مشهدی است که امیدوارم در مسابقه روز یکشنبه نیز همانند همیشه به یاری تیم شهرشان بیایند.

وی گفت: با توجه به اینکه تیم ها حاضر در لیگ برتر والیبال کشور در نیم فصل دوم شناخت خوبی از یکدیگر به دست آورده‌اند بازی‌های سخت و نزدیکی در برابر همه تیم ها خواهیم داشت که مطمئنا بازی با تیم های بالای جدول علاوه بر سختی از حساست‌های بیشتری هم برخوردار خواهد بود.

سرمربی تیم میزان خراسان به تلاش تیمش برای خرید حداقل یک بازیکن سطح بالای والیبال اشاره و اظهار کرد: خرید بازیکن و پیدا کردن بازیکنی که بتواند رضایت کادر فنی میزان را برآورده کند کار دشواری است اما به احتمال بیش از 90 درصد حداقل یک بازیکن خوب به جمع یاران میزان اضافه خواهد شد.

تیم میزان در پایان نیم فصل اوب لیگ برتر والیبال کشور(جام ولایت) با انجام 11 مسابقه و کسب 23 امتیاز برای اولین بار موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی در نیم فصل والیبال کشور شد تا پس از باریج اسانس قهرمان در جایگاه دوم جدول قار بگیرد.

اولین مسابقه میزان در دور برگشت لیگ برتر والیبال کشور یکشنبه ساعت 17 در سالن مهران مشهد در برابر تیم صدر جدولی باریج اسانس برگزار خواهد شد.