۱۴ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱

هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال؛

باریج اسانس به زمین سفت میزان رسید/ هیجان در بازی کاله و متین

باریج اسانس به زمین سفت میزان رسید/ هیجان در بازی کاله و متین

دور برگشت لیگ برتر والیبال فردا با دو بازی بزرگ آغاز می‌شود که در یکی از آنها تیم میزان در مشهد میزبان باریج اسانس صدرنشین لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال روز یکشنبه برگزار می‌شود که در مهمترین بازی تیم‌های اول دوم جدول به مصاف یکدیگر می‌روند. اگرچه فاصله چهار امتیازی دو تیم باعث شده تا حتی در صورت برد میزان، صدر جدول دچار تغییر نشود با این حال شاگردان قوچان نژاد با حمایت هواداران خود به دنبال کاهش فاصله خود با صدرنشین هستند.

این در شرایطی است که ستارگان تیم باریج اسانس هم از انگیزه کافی برخوردار هستند تا جایگاه آنها در صدر جدول رده‌بندی متزلزل نشود. اگر باریج اسانس این بازی را ببرد، در هفته‌های آتی با آرامش بیشتری به مصاف حریفان خود می‌رود.

در ورامین فینالیست‌های فصل گذشته یعنی کاله و متین رو در روی هم قرار می‌گیرند. کاله نیم فصل اول را با ایستادن در رده ششم جدول به پایان برد و متین هم با سه باخت متوالی تا مکان سوم جدول سقوط کرد. به همین خاطر هر دو تیم قصد دارند دور برگشت را با قدرت آغاز کنند تا با جبران امتیازات از دست رفته بتوانند شرایط خوبی را برای خود مهیا کنند. کاله با جذب "نیکولاس یوهانس فریکس" پاسور تیم ملی هلند خود را تقویت کرده و اگر کارت بازی او صادر شود، شرایط متفاوتی را در تیم مهمان شاهد خواهیم بود.

در تهران تیم‌های پیکان و نوین کشاورز برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. پیکان که با 18 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی ایستاده است، در هفته‌های پایانی دور رفت شرایط بهتری پیدا کرد و می‌خواهد خود را به جمع سه تیم برتر نزدیک‌تر کند. نوین کشاورز هم با توجه به داشته‌هایش تا اینجای کار خوب کار کرده است اگرچه در بازی رفت سه بر دو نتیجه را واگذار کرد با این حال تیمی از پیش باخته نخواهد بود.

بازرگانی جواهری گنبد نیز در سالن المپیک این شهر پذیرای سایپا است و از حالا به فکر هر سه امتیاز جدال با قعرنشین لیگ برتر است تا خود به وضعیت خود سر و سامان دهد. در طرف دیگر شاگردان نفرزاده هم روی امتیازات این بازی حساب باز کرده‌اند تا امیدواری بیشتری برای فرار از قعر جدول رده‌بندی داشته باشند.

سالن استانداری شهر زاهدان نیز میزبان دیدار تیم شهرداری این شهر برابر شهرداری ارومیه خواهد بود. حمید موحدی سرمربی تیم شهرداری زاهدان در آستانه این بازی مدعی شده بحران مالی در تیمش به اوج خود رسیده و بازیکنان تیم انگیزه‌ای برای ادامه کار ندارند. باید دید این مشکل تا چه اندازه روی کیفیت کار این تیم شهرداری ارومیه تاثیر منفی بر جای خواهد گذاشت.

آلومینیم هرمزگان با هدایت ناصر شهنازی نه تنها به فکر جبران باخت 3 بر صفر دیدار رفت خود برابر شهرداری تبریز است که می‌خواهد هر چه سریعتر خود را به میانه‌های جدول رده‌بندی برساند. سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.

برنامه کامل دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
یکشنبه 1392/10/14
*پیکان تهران - نوین کشاورز، ساعت 16، خانه والیبال
* متین ورامین - کاله مازندران، ساعت 16، سالن گلعباسی
* بازرگانی جواهری گنبد - سایپا البرز، ساعت 16، سالن المپیک
* شهرداری زاهدان - شهرداری ارومیه، ساعت 17، سالن استانداری
* میزان - باریج اسانس کاشان، ساعت 17، سالن مهران
* آلومینیوم المهدی - شهرداری تبریز، سالن فجر

جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال:
1- باریج اسانس کاشان 27 امتیاز
2- میزان مشهد 23 امتیاز
3- متین ورامین 22 امتیاز
4- پیکان تهران 18 امتیاز(معدل 1.13)
5- شهرداری تبریز 18 امتیاز(1.10)
6- کاله آمل 16 امتیاز(معدل 1.00)
7- نوین کشاورز 16امتیاز(معدل 1.00)
8- شهرداری ارومیه 15 امتیاز
9- آلومینیم هرمزگان 13 امتیاز
10- بازرگانی گنبد 12 امتیاز(معدل 0.66)
11- شهرداری زاهدان 12 امتیاز(0.64)
12- سایپا البرز 6 امتیاز

 

کد خبر 2207172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha