بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: یکی، دو سال است که دربی‌های خوبی ندیده‌ایم و امیدوارم اینبار هواداران از دیدن بازی استقلال و پرسپولیس لذت ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو حیدری در حاشیه تمرین امروز چهارشنبه استقلال به سئوالات یک شبکه تلویزیونی ژاپنی درباره دربی پاسخ داد. وی اظهار داشت: دربی همیشه برای هواداران و خود بازیکنان یک بازی خاص بوده است. امیدوارم بر خلاف یکی، دو سال اخیر که دربی‌های خوبی ندیده‌ایم، اینبار دربی خوب از آب در بیاید و هواداران از دیدن آن لذت ببرد.

وی در پاسخ به این سئوال که بهترین احساسش در دربی به کدام دوره مربوط می‌شود، تاکید کرد: در بیشتر دربی‌ها نتیجه مساوی بوده است ولی در مقطعی استقلال توانست چهار بار پیاپی پرسپولیس را شکست بدهد. این بهترین خاطره من است. بدترین خاطره هم به شکست 3 بر 2 بر می‌گردد که استقلال تا دقایق پایانی دو بر صفر از حریفش پیش بود ولی در نهایت باخت.

حیدری در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر بهترین بازیکن پرسپولیس، خاطرنشان کرد: سئوالات حاشیه‌ای نپرسید! همه بازیکنان پرسپولیس خوب هستند. البته مربیان ما هم تمهیداتی برای بازیکنان حریف دارند، اینکه چطور تیم مقابل را مهار کنیم.