۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۳۴

گزارش تمرین استقلال؛

نکونام آمد، قلعه نویی رفت/ ژاپنی‌ها دست خالی رفتند

نکونام آمد، قلعه نویی رفت/ ژاپنی‌ها دست خالی رفتند

با وجود بازگشت جواد نکونام به تمرینات استقلال، این بازیکن با امیر قلعه نویی روبرو نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین امروز چهارشنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. در این تمرین، جواد نکونام هم حضور داشت. این بازیکن به خاطر انتقاداتی که از باشگاه استقلال و سرمربی این تیم در برنامه دوشنبه شب نود انجام داده بود، روز سه شنبه در تمرین آبی پوشان حضور نیافت. با این حال نکونام روز چهارشنبه به تمرینات برگشت و حتی امیر قلعه نویی را هم ندید.

به گفته مجید صالح مربی استقلال، قلعه نویی قبل از شروع تمرین با اتومبیل یکی از دوستانش کمپ را ترک کرد. به همین خاطر تمرینات زیر نظر دستیاران قلعه نویی برگزار شد. حدود 100 تماشاگر هم در کمپ حجازی حضور داشتند.

آرش برهانی، احمد جمشیدیان، مهرداد اولادی، مجید غلام نژاد و کبه از غایبان تمرین امروز استقلال بودند. همچنین تونی، بازیکن برزیلی استقلال که به تازگی به این تیم پیوسته، پس از صحبت با کادر پزشکی، تمرین را ترک کرد. پزشکان استقلال اعلام کردند این بازیکن به خاطر کامل شدن تست‌های پزشکی تمرین را ترک کرده است.

یک شبکه تلویزیونی ژاپنی در کمپ مرحوم حجازی حضور داشت. این شبکه قصد داشت در پایان تمرین با جواد نکونام مصاحبه کند که بازیکن استقلال اعلام کرد فعلا قصد صحبت ندارد.

کد خبر 2210660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha