۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۰۴

خسرو حیدری مطرح کرد:

دو سال است دربی‌ خوبی ندیده‌ایم/ شکست 3 بر 2 بدترین خاطره‌ام است

دو سال است دربی‌ خوبی ندیده‌ایم/ شکست 3 بر 2 بدترین خاطره‌ام است

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: یکی، دو سال است که دربی‌های خوبی ندیده‌ایم و امیدوارم اینبار هواداران از دیدن بازی استقلال و پرسپولیس لذت ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو حیدری در حاشیه تمرین امروز چهارشنبه استقلال به سئوالات یک شبکه تلویزیونی ژاپنی درباره دربی پاسخ داد. وی اظهار داشت: دربی همیشه برای هواداران و خود بازیکنان یک بازی خاص بوده است. امیدوارم بر خلاف یکی، دو سال اخیر که دربی‌های خوبی ندیده‌ایم، اینبار دربی خوب از آب در بیاید و هواداران از دیدن آن لذت ببرد.

وی در پاسخ به این سئوال که بهترین احساسش در دربی به کدام دوره مربوط می‌شود، تاکید کرد: در بیشتر دربی‌ها نتیجه مساوی بوده است ولی در مقطعی استقلال توانست چهار بار پیاپی پرسپولیس را شکست بدهد. این بهترین خاطره من است. بدترین خاطره هم به شکست 3 بر 2 بر می‌گردد که استقلال تا دقایق پایانی دو بر صفر از حریفش پیش بود ولی در نهایت باخت.

حیدری در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر بهترین بازیکن پرسپولیس، خاطرنشان کرد: سئوالات حاشیه‌ای نپرسید! همه بازیکنان پرسپولیس خوب هستند. البته مربیان ما هم تمهیداتی برای بازیکنان حریف دارند، اینکه چطور تیم مقابل را مهار کنیم.

کد خبر 2210696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha