گرگان ـ خبرگزاری مهر: تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبدکاووس در پایتخت مغلوب تیم پرافتخار پیکان تهران شد، بازیکن گلستانی سپک تاکرا نیز به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال پیکان پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال در هفته سوم دور برگشت باشگاه های کشور که در خانه والیبال تهران برگزار شد، به سختی از سد بازرگانی جواهری گنبد گذشت تا هشتمین پیروزی خود را در این رقابت ها به دست آورد.
این دیدار در حالی برگزار شد که دو تیم از بازیکنان خارجی خود که به تازگی به خدمت گرفتند، بهره می بردند.

در حالی که پیکان در ست های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 23 در برابر جواهری گنبد به پیروزی رسیده بود اما از ست سوم کار این تیم گره خورد و دو ست متوالی با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 20 مغلوب «بای محمد دوجی» و شاگردانش شد.

بازرگانی جواهری گنبد در ست پنجم 16 بر14 در برابر پیکان مغلوب شد تا با کسب یک امتیاز تهران را ترک کند و 19 امتیازه شود.

جانی ریکاردو بازیکن شماره 19 جواهری گنبد در این دیدار خیلی خوب ظاهر شد اما در ست چهارم با آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا از زمین بازی خارج شد.

حدود 300 هوادار دیدار دو تیم پیکان و جواهری را در خانه والیبال تماشا کردند.

حمید حق بین نظارت این بازی را بر عهده داشت و «بهروز جعفری» و «مجتبی بیداریان» نیز به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

روز چهارشنبه هفته جاری و در چارچوب دیدارهای هفته چهارم دور برگشت بازرگانی جواهری در گنبد با میزان مشهد روبرو می شود.

بازیکن گلستانی در اردوی تیم ملی سپک تاکرا

از سوی سرمربی تیم ملی سپک تاکرای ایران اسامی ملی پوشان برتر برای حضور در اردوی تیم اعزامی به دور نهایی رقابت های لیگ جهانی مالزی اعلام شد که نام بازیکن گلستانی در آن به چشم می خورد.

لیگ جهانی سپک تاکرا از 23 تا 28 بهمن ماه آینده در مالزی برگزار خواهد شد و جمیل کر از گلستان در این اردو حاضر خواهد بود.

این اردو از 2 بهمن ماه در تهران برگزار می شود و علاوه بر جمیل کر، حمید جعفری پور از فارس، حسین مشکبار از زنجان، مهرداد جعفری کرمانشاه، رامین رامندی قزوین و محمد صفایی کرمانشاه حضور دارند.

گفتنی است دور رفت رقابت های لیگ سپک تاکرای کشور در نیمه اول بهمن ماه در شهر تهران برگزار می شود و تیم گلستان نیز یکی از تیم های مدعی در آن است.