۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۴۱

هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال؛

صدرنشین لیگ برتر در زمین مدافع قهرمانی به میدان می‌رود

صدرنشین لیگ برتر در زمین مدافع قهرمانی به میدان می‌رود

رویارویی صدرنشین لیگ برتر والیبال و مدافع عنوان قهرمانی در شمال ایران مهمترین دیدار هفته شانزدهم این مسابقات است.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال فردا یکشنبه در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود که در مهمترین دیدار تیم کاله آمل مدافع عنوان قهرمانی پذیرای باریج اسانس صدرنشین مسابقات است.

باریج اسانس در حالی به مصاف حریف خود می‌رود که هفته گذشته برابر متین ورامین باخت خانگی 3 بر 2 را متحمل شد و برای پاک کردن خاطره تلخ آن شکست خانگی به شکست قهرمان فصل قبل می‌اندیشد. این در حالی است که کاله در دور برگشت کاملا تیمی متحول شده را به میدان فرستاده و امیدوار است با غلبه بر صدرنشین لیگ برتر به رده چهارم جدول صعود کند.

در تهران نیز تیم پیکان یک بازی حساس را برابر میزان خراسان برگزار می‌کند. جدال تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی به طور حتم نزدیک خواهد بود و جذابیت‌های زیادی خواهد داشت. میزان که برای بازگشت به رده دوم جدول امیدوار است دوست ندارد از سفر به تهران دست خالی باز گردد.

در ارومیه هم تیم‌‌های شهرداری این شهر و شهرداری تبریز برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند. نماینده ارومیه که دیدار رفت را واگذار کرده بود دوست ندارد که مقابل دیدگان هوادارانش شکست دیگری را متحمل شود. با توجه به شرایطی که دو تیم در هفته‌های اخیر داشته اند هیچ بعید نیست که سومین باخت خانگی هم در کارنامه دیان برچوویچ رقم بخورد.

متین ورامین نزدیک‌ترین تعقیب کننده صدرنشین لیگ برتر هم در خانه خود برابر تیم قعر جدولی سایپا قرار می‌گیرد. شاید بانیولی در این بازی به بازیکنان ذخیره خود فرصت بیشتری بدهد چرا که بردن سایپا در این فصل کار آسانی برای هر تیمی است.

تیم‌های بازرگانی جواهری و آلومینیوم المهدی بندرعباس که با 19 امتیاز به ترتیب در جایگاه های هشتم و نهم جدول این رقابت‌ها قرار دارند، در این هفته در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر می‌روند تا در نهایت یکی از چهار تیم 19 امتیازه این رقابت‌ها در جدول رده بندی ارتقای جایگاه داشته باشد. دو تیم در هفته پانزدهم لیگ برتر سه بر یک مغلوب حریفان شدند و دیدار رفت دو تیم نیز به سود آلومینیوم المهدی به پایان رسید.

بازیکنان شهرداری زاهدان با هدایت حمید موحدی که تیم آنها اولین سال حضور خود را در لیگ برتر والیبال تجربه می‌کند، در این هفته از رقابتهای لیگ برتر والیبال در سالن استانداری شهر زاهدان از مسعود آرمات و شاگردانش  پذیرایی خواهند کرد. نوین کشاورز یکی دیگر از تیم های 19 امتیازی این رقابت‌ها است که در رتبه هفتم جدول قرار دارد و باید به مصاف نماینده سیستان و بلوچستان که با 12 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد، برود.

برنامه کامل بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

* پیکان تهران - میزان مشهد، ساعت 17:30، خانه والیبال
* شهرداری ارومیه - شهرداری تبریز، ساعت 16، سالن غدیر
* بازرگانی جواهری گنبد - آلومینیوم المهدی بندرعباس، ساعت 17:30، سالن المپیک
* کاله مازندران - باریج اسانس کاشان، ساعت 17:30، سالن پیامبر اعظم (ص)
* شهرداری زاهدان - نوین کشاورز، ساعت 17:30، سالن استانداری
* متین ورامین - سایپا البرز، ساعت 16، سالن شهید گل عباسی

جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال:
1- باریج اسانس کاشان 37 امتیاز
2- متین ورامین 32 امتیاز(معدل 2.05)
3- میزان خراسان 32 امتیاز(معدل 1.71)
4- پیکان تهران 26 امتیاز
5- کاله مازندران 25 امتیاز
6- شهرداری تبریز 21 امتیاز
7- نوین کشاورز 19 امتیاز(معدل 0.81)
8- بازرگانی گنبد 19 امتیاز(معدل 0.77)
9- آلومینیم بندرعباس 19 امتیاز(معدل 0.84)
10- شهرداری ارومیه 19 امتیاز(معدل 0.81)
11- شهرداری زاهدان 12
12- سایپا البرز 6 امتیاز

 

کد خبر 2216788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha