۲۴ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۳۶

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال؛

باریچ اسانس - متین، فینال دور برگشت/ قعرنشینان در کرج پیکار می‌کنند

باریچ اسانس - متین، فینال دور برگشت/ قعرنشینان در کرج پیکار می‌کنند

مهمترین بازی نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر والیبال را روز چهارشنبه تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی در کاشان برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال در شرایطی روز چهارشنبه برگزار می‌شود که تقابل باریج اسانس و متین ورامین در کاشان همه دیدارها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. تقابل تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی به نوعی فینال نیم فصل دوم مسابقات است. دیداری که اگر باریج اسانس برنده آن باشد دیگر متین و سایر تیم‌ها شانس اندکی برای رسیدن به این تیم در جدول رده‌بندی خواهند داشت.

باریج اسانس که شش امتیاز از نزدیکترین تعقیب کننده خود دارد در صورت برتری مقابل حریف این اختلاف را با تیم پرمهره متین به عدد 9 می‌رساند و این فرصت را در اختیار میزان خراسان قرار می‌دهد که جایگاه متین را در رده دوم جدول رده‌بندی بگیرد. این شرایط انگیزه‌های تیم ورامینی را برای کسب 3 امتیاز در زمین صدرنشین بیشتر می‌کند.

در سالن غدیر ارومیه نیز تیم شهرداری این شهر با پیکان تهران پیکار می‌کند. دیان برچوویچ سرمربی جدید تیم ارومیه که در نخستین دیدار خانگی خود شکست برابر متین را تجربه کرده بود تحت هیچ شرایطی دوست ندارد برای دومین بار آن را برابر هواداران پر شور نماینده ارومیه تجربه کند. میزبان که در رده نهم جدول ایستاده است در صورت کسب سه امتیاز از این شانس برخوردار است که در جدول رده‌بندی سه پله صعود کند که این موضوع انگیزه‌های شهرداری را برای غلبه بر پیکان دو چندان می‌کند.

در گنبد تیم جواهری میزبان میزان خراسان است. به نظر می‌رسد مشهدی‌ها این هفته برای کسب برد بیش از هر زمان دیگری اشتیاق دارند. در صورتی که آنها بر میزبان خود غلبه کنند از شانس صعود به رده دوم جدول برخوردار خواهند بود.

در تهران نیز تیم نوین کشاورز به مصاف آلومینیم هرمزگان می‌رود. میزبان در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و این بار به دنبال کسب برد برابر تیمی است که در جدول رده‌بندی خود امتیازات این بازی را جستجو می‌کند. هر دو تیم برای حضور در مرحله پلی آف به دنبال کسب برد در این بازی هستند.

در سالن انقلاب کرج تیم قعرنشین سایپا به مصاف شهرداری زاهدان می‌رود. جدال دو تیم به نوعی فینال قعرنشیان است. شاید این از معدود فرصت‌هایی است که سایپا بتواند با کسب 3 امتیاز کورسوی امید را برای خود زنده نگه دارد.

در تبریز نیز تیم شهرداری این شهر با کاله آمل پیکار می‌کند. با وجود اینکه حمزه زرینی به خاطر مصدومیت شرایط مبهمی دارد اما حضور ملی‌پوش هلندی در ترکیب تیم کاله کاملا شرایط را به سود این تیم تغییر داده و باید دید که آیا مدافع عنوان قهرمانی از این میدان هم با دست پر خارج می‌شود؟

برنامه دیدارهای هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

* شهرداری ارومیه - پیکان تهران، ساعت 16، سالن غدیر
* بازرگانی جواهری گنبد - میزان مشهد، ساعت 17:30، سالن المپیک
* شهرداری تبریز - کاله مازندران، ساعت 16،سالن شهید اقدمی
* نوین کشاورز - آلومینیوم المهدی بندرعباس، ساعت 16، خانه والیبال
* باریج اسانس کاشان - متین ورامین، ساعت 17:30، سالن کتابچی
* سایپای البرز - شهرداری زاهدان، ساعت 16،  سالن انقلاب

جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال:
1- باریج اسانس کاشان 36 امتیاز
2- متین ورامین 30 امتیاز
3- میزان خراسان 29 امتیاز
4- پیکان تهران 23 امتیاز
5- کاله مازندران 22امتیاز
6- شهرداری تبریز 21 امتیاز
7- آلومینیم هرمزگان 19 امتیاز(معدل 0.90)
8- شهرداری ارومیه 19 امتیاز(معدل 0.86)
9- جواهری گنبد 19 امتیاز(معدل 0.81)
10- نوین کشاورز 16 امتیاز
11- شهرداری زاهدان 12
12- سایپا البرز 6 امتیاز

کد خبر 2214370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha