۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰

هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر والیبال

بازرگانی جواهری گنبد میهمان پیکان تهران/ پشت خط زن برزیلی به تیم والیبال جواهری پیوست

بازرگانی جواهری گنبد میهمان پیکان تهران/ پشت خط زن برزیلی به تیم والیبال جواهری پیوست

گنبدکاووس- خبرگزاری مهر: از سری رقابت های لیگ برتر والیبال کشور یکشنبه بازرگانی جواهری گنبد در خانه والیبال تهران میهمان پیکان تهران است.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده شهرگنبد بعد از کسب دو پیروزی در دور برگشت توانسته جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد.

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد با کسب 18 امتیاز از 13 بازی خود در جایگاه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. این تیم در حالی به مصاف میزبان تهرانی خود می رود که بازی هفته قبل خود، مقابل نوین کشاورز را با نتیجه 3 بر 1 به سود خود پایان داده است.

در طرف دیگر میدان تیم پیکان با 21 امتیازی که از 13 بازی خود اندوخته در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و برای این بازی انگیزه های زیادی دارد تا با گرفتن هر 3 امتیاز خودش را به بالای جدول نزدیکتر کند و در جمع مدعیان قرار بگیرد.

پیکان تهران در بازی گذشته خود با نتیجه 3 بر 1 مغلوب کاله آمل شده است.

در بازی رفت این دو تیم در سالن المپیک گنبد کاووس، گنبدی ها که در یک بازی زیبا و نفس گیر 3 بر 2 با حمایت تماشاگران خود به برتری رسیده بودند برای این بازی هم امیدهای زیادی دارند.

این دیدار راس ساعت 16 توسط بهروز جعفری به عنوان داور اول و مجتبی بیداریان به عنوان داور دوم زده خواهد شد ، نظارت این دیدار هم بر عهده حمید حق بین خواهد بود.

پشت خط زن برزیلی به جواهری پیوست

سیلوا فریتاس جائو ریکاردو پشت خط زن برزیلی به اردوی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در تهران اضافه شده است. ریکاردو 29 ساله با قد 196 سانتیمتر کاپیتان تیم ولتا ردوندا است که از آن تیم جدا شده و به تیم گنبدی آمده است. وی سابقه حضور دوساله در تیم آرلس فرانسه را در کارنامه خود دارد. ریکاردو همبازی ملی‌پوشان برزیلی به نام‌های ویسوتو، کامجو و برونو در تیم والیبال ‌فوتورو بوده است.
 

کد خبر 2212698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha